Yeni tanıştık ilk 2 gün her şey iyiyken birden mesajı kesti ve konuşmayalım dedi neden bir erkek bunu yapar?

Israrla ara diyorum yüzleşmek için yani sorun ne diye

Güncellemeler
+1 yıl
Erkekler
Güncellemeler
+1 yıl
Hepinizin
Yeni tanıştık ilk 2 gün her şey iyiyken birden mesajı kesti ve konuşmayalım dedi neden bir erkek bunu yapar?
Cevapla