AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
225Cevap
Yoo en ideal zaman bir an önce icraata başla
Kesinlikle geç değil hatta tavindadir diyebilirim ne insanlar var kaç yaşında evleniyorlar
Merhaba, hayır tabiki, 30 lu yaşların başı evlilik için geç kalınmış yaşlar değildir
Kaç yaş geç kalınmış yaşa girer
Bu neden evlenmedigine göre değişir, ama bama göre evliliğin gecikmiş yaşı yoktur, çocuk sahibi olmayı etkilediği için yani bu yönden bakarsak 40 li yaşlardam sonrası geç
👍🏻
Hayır ablam bazıları 18 de karşılaşır sevgisiyle bazıları daha geç demekki vakti varmış
Hayır hiç bşr şey geç değildir her şey kendi vaktinde olur
Geç değil ama zmaanı gelmiştir bence. ayrıcs cocuk da yapmalı
Neden geç olsun ki daha olgun daha kararlı daha net olarak evlenirsin
Niye geç olsun yanlış kötü bir evlilik yapmasından iyidir
Geç kaldı. Gözlemlerime göre 30 yaşını geçmiş işsiz ve bekar kadın psikolojik olarak çökmüştür
Öldür de mezara girsinler bari
Değil aklının en başında olduğu çağlar. 33'te evlendim 2 yaşında bir de evladımız. var
masallah
@ardabeyyyy Allah daha iyisini size nasibetsin
etmez gibi
@ardabeyyyy neden?
bahtsizim ben
@ardabeyyyy 40 kere söylersen olur. Şanslıyım ben demeye başla. Senin beklentilerin bu kadar dipteyken işler iyiye gitmez. Bunu beklentilerinin dibini siyirmaya yakınken evlenmiş biri olarak diyorum
bilmiyorum be ablacim sen neden uyumadin
@ardabeyyyy bebek uyanıyor bende onunla ilgileniyorum tam uyuyacak gibi oluyor tekrar uyanıyor.
ya kiyamam uykun çok var mi
@ardabeyyyy her zaman olan bir şey değil dişi çıkıyor. Küçükken daha zordu
hii aciyordur onun da simdi emmesi vs bitti mi
Geç değil, ne zaman evlenip evlenmeyeceğine insanlar değil, bir birey olarak kendini karar vermelisin. evlilik yaşın gelişmiş ülkeler de yüksek olduğunu biliyor muydun? İsveç - 34.0 yaş, Danimarka - 33.6, İzlanda - 33.4.
Evet geç kaldık bende dahil acilen evlenmeliyiz çocuk için son fırsatlar
Hayır değil tam zamanı Seni seven bir erkek bul
Sevmiyor kimse
Neden sevmesin duygusal nazlı bir kadınsın belli
Bununla beraber başka özelliklerim de var ama söylemek istemiyorum çünkü yanlış anlaşılıyorum
Profilden konusalim
Olmaz sağolun
Sevilmek istiyorum diyorsun ama sevilmek ten korkuyorsun
Cadı
Burdan çıkmaz o kişi
Çıkar çıkarda sen korkuyorsun bal yanak
Geç değil de işte birçok yönden sıkıntı olabilir. Doğurma vs
O yönden sıkıntı yok
Huyun iyi, tatlı dilli, güleç ve elin yüzün güzelse birazda zenginsen talibim.
Ben istemem seni
Senin istediğinde seni istemiyor evde kal.
İstemediğini nerden biliyorsun? İnsanların hayatları hakkında bilip bilmeden konuşuyorsunuz
Sen paralı mısın? Sırf evlenmek için aç bir herifi beslemem
İstemedigini sorudan tahmin ettim 👍
Gelelim paralı olma olayına evet çok şükür maddi olarak kendime yetiyorum evim arabam motorum ve bir miktar nakit ve altınım var.
Bilip bilmeden konuşan sen mi oluyorsun bu durumda?
Besleme derken?
Rızkımı Allah veriyor senden bir şey istemiyorum.
O yüzden biraz zenginsen talibim yazdın değil mi?
Bir de kadınlara paragöz derler
Senin yaşından fazla flörtüm sevgilim oldu benim. Ne kadar istememişler belli
Flört olmuş ve flört evlilik değil. Sorunda evlilik var flört değil ayrıca biz erkekler için flört selam vermek gibidir. İş nikaha gelince her şey değişir. Erkekler nikah olmadan her şeyi yaşamak ister ama iş ciddiye binince kaçar.
Zenginsen talibim demedim birazda zenginsen talibim dedim bunlar çok farklı şeyler. Denklik açısından birazda zenginsen talip olurum çok zenginsen bende seni istemem çünkü çok zengin kız arkadaşım oldu. Çocuk doğuramam, bulaşık çamaşır yıkamam, ütü yapmam, ev işinden anlamam vs vs böyleysen zaten kesinlikle ilk tercih olmazsın.
Zaten kafamı kullanmadığım için durum bu noktaya geldi çirkin ya da tercih edilmeyecek biri olduğum için değil. Kolay elde edilen biri oldum. Ayrıca ev işi için kendine kadın arayan erkek kendine köle arıyordur. Biz kadınlar para istediğimizi belirtsek paragöz damgası yeriz
Kolay elde edilen derken?
Kolay elde edilen bir kadın hiç bir erkeğin evlilik için hayallerini süslemez Çünkü bir çok erkek kolayca elde eder algısı oluşur.
Benim talip olduğum özellikler iyi huy, tatlı dil, güleç yüz ve eli yüzü düzgün son olarak birazda zengin. Yani köle değil hayat arkadaşım olacak kişiyi arıyorum.
Tamam ben faahişe olmayı hak ediyorum zaten. Gerçi onlar daha değer görüyor. Malum onlarla beraber olmak için karşılığında bir bedel ödüyorlar. Ben hep beleşe gittim
Seni tanımıyorum ve o yüzden sen kendini hayat kadını olarak görsen bile benim seninle ilgili öyle bir yargım yok 👍 kesinlikle seni hayat kadını gibi görmüyorum. Ayrıca krala saygı zorunludur ama hizmeçiye saygı asaletten gelir. Belli ki sen kendi değerini kendin yok sayıp beleşe gitmişsin. Karşı tarafın seni elde edip evlilik teklifi etmemesi ve seninle evlenmeden sadece belli bir amacı için seni kullanması onun sığ/çiğ olduğunu gösterir.
Hayat kadını değil faahişe yazdım.
Zaten benim hatam dedim. Sen kendin yapmışsın etmişsin diye kafama vurur gibi söylemene gerek yok
Kavgaya programlanmış gibi sürekli neden dikine dikine yazıyorsun? Tamam sen hatanı kabul ediyorsun ona bir şey diyen yok zaten ama benim asıl eleştirim karşına çıkan ve seni belli bir amaç için kullanan uçkuru peşinde koşan erkeklere 👍
Cidden sığ/çiğ yazdım anlamadın mı?
Onların sırtı her türlü sıvazlanıyor. Bugün bir iki kişinin onları yadırgaması neyi değiştirir ki? Olan bana oldu giren bana girdi
Bence sen onlardan kurtuldun 👍
Bu arada yanılmıyorsam biz daha önce konuştuk ve kavga ettik sonra bir birimizi engelledik 🤔🤔
Gizliyken mi?
İlk tanıştığımızdada gizliden soru sordun ve bende gizliden cvp yazdım.
Onun ben olduğuma emin misin? 🤣 Ayrıca herkesle kavga ettiğine göre sen de aksi bir adamsın. 🤣
Emin olmadığım için yanılmıyorsam diye başladım cümleye 👍
Herkesle kavga etmiyorum. Bencil kişilerle kavga ediyorum.
Herkes de soru sorup geçmi kaldı demek saçma istesin yeterki insan
37 ye kadar yolu var
Sonrasında bitiyor insan yavaş yavaş
Halam 31 yaşında evlendi şimdi iki oğlu var
Hiçbir şey için geç değildir
asla geç değir bana göre en ideal yaş. bende bu aralar evlilik için uygun kişiyi bulmak için arayıştayım ve evlilik için düşündüğüm yaş aralığı 28-35
33 34 olur mu güzelse
Ablam 34 yaşında artık evlenmem diyodu kısmet çıktı dün nişan oldu 9 ay sonra evleniyor
Hayırlı olsun. Güzel ve genç gözüküyor mu?
Evet ama yine vücut olarak biraz kilomalmış ve 30’lu gibi ama yüzü genç güzel
Ablam evlenmek istemedi mi yoksa karşısına biri mi çıkmadı acaba
Biri çıkmamıştı düzgün
👍hayırlı olsun mutluluklar
Güzel olduğu içindir
Aksine hiçte geç değil önemli olan doğru kişiyi bulduysan tam evlilik vakti
Hayır kesinlikle ben 34 yaşındayım ve bende hiç evlenmedim ama evlenmek istiyorum 🤭
Yol uzun iyi hissettiğin ve istediğinle evlenmek lazım geç diye bir şey yok toplum baskısı hariç
Hayır bence benim karşıma erken iyi birisin çıktı yoksa bende o yaşlarda evlenirdim 26 yaşındayım
Yirmi yaşında da evlenebilirsin otuz beş kırk yaşında da. Herkesin zamanlaması farklı.
Evlilik işi sevgi hoşlantıya bakar elektrik alamıyorsa yürümüyor
Menopoza girmene fazla bir şey kalmamış. Daha ne bekliyorsun?
Menopoza kaç yaşında girildiğini biliyor musun?
Çok değil ama acele et tabi bi ömür sürecek biriyle evlen geç evlenmek yanlış evlenmekten iyidir
31 ise sıkıntı yok ama 31,5 olduysan geçmiş olsun abla
Abla deme bana 🤣
Bence tam ideal Herşeyi ile olgunluk fizik ve çekicilik
Biri teyze o yaştan sonra kim bakar yazmış. Onu yazan da 26 yaşında eşek kadar herif. Nasıl teyzesi oluyorsam?
Anası onu 5 yaşında doğurmuş heralde 🤣🤣 oroospu çocuğuna bak
Yorumu sildiğime pişman oldum. Keşke silmeyip ağzının payını verseydim
yoo 30dan sonra evlenmek en uygunu olgunluk açısından
Yok yaa hiç değil bence öyle Erken evlenip kötü bir evliliktense geç olsun ama güzel olsun
Aha ben 😂 aynı soruları bende soruyorum 33 yasindayim diye
Yoo neden gec olsun dusunursen konusalim hdbdb
Kesinlikle katılıyorum, tam evlenme zamanda sin bence
Evet geç kaldın. Sonsuza kadar bekarsın puhahahahha
En uygun yaş
Ama zorlanacağını durumu var daha önce olmımışsa
HAYIR.
kendine değer verebildikten sonra sana değer veren biriyle dengeli güzel bir evlilik için asla geç değil. ama zor anlıyorum..
Sen benim kadını. Olsaydın kesin 6 tane çocuğumu olurdu
O kadarına nasıl bakacağız
BKariz ev kira değil ben çocukları sevwrim
Kalmamıştır ama annelik zor olabilir
O konuda sıkıntı yok
Nasıl
33 yaşımdayım hala evlilik düşünmüyorum.
Erkeklere hava hoş. Söz konusu kadın olunca evde kalmış, kız kurusu diyorlar. Zorbalıyorlar.
Erkekleri de zorbalıyorlar eğer iş sahibiysen.
Kalmadı ama evlenmesede olur
Neden geç olsun ki?
Yok yok normal
Tam evlilik yaşı
Bana kalırsa evet
Hayır canım niye geç olsun.
Hayır bence tam zamanı
Evlenme zaten b.. ok yok evlilikte
Hayır tam zamanı
hayır ama çocuk istiyorsa acele etmeli
Yok Daha 10 15 yıl bekleyebilir
yok kanka ne olcak tam sey yaştasın
daha vakit varken hemen birini kap. tevekul et sonra kap bak dogru secim yapmis olacaksiniz
Hayır değil. Doğru biriyle neden olmasın
Acele edip öküz insanlarla evlenmekten iyidir.
Bnve gec degil neden gwc olaun
Hayır geç geç kalmadı
Hayır ama yaşın geçti
Bir tık geç ama çok geç değil