Görücü usulü tanışmada buluşma öncesi telefonla mesajla 10 gün sohbet etmek saçma degil mi?

31 yaşındayım ailem akrabalarım evlenmem yönünde baski yapıyor bana birilerini öneriyorlar tanış diyorlar. tanışıyorum diyorlarki biraz konuşalım birbirimizi tanıyalım sonra buluşuruz. yahu arkadaş istediğimiz kadar da konuşsak 10 sene de konuşup yazışsak ilk buluşmada tipimiziden halimiz tavrımızdan hoşlanmazsak bir anlamı yok. bunu biliyoruz. benim işim gücüm var adam gibi buluşup yarim saat 1 saat her neyse kahve içip sohbet edelim sonra karar veririz olumlu ya da olumsuz ne diye beni 1 hafta 10 gün meşgul ediyorsun hemde kendini meşgul edip yoruyosun
Görücü usulü tanışmada buluşma öncesi telefonla mesajla 10 gün sohbet etmek saçma degil mi?
Cevapla