Hayır 3 ay konuştuk buluşalım dedi bir kaç kere ben sınavdan sonra dedim o ise oha dedi ben sanaldan aylarca konuşacak bir şey bulamam en az 8 ay var dedi
Bitmiş gitmiş biz saçma desek ne farkeder, değil desek ne farkeder? 8 ay senin sınavını bekleyen birini nerde bulursan bul farketmez, sakın kaçırma hemen evlen o adamla 😂
Gelecekti 10 gün kalacaktı ben de çok istedim görmeyi ama olmadı müsait değildim evde bebek var ablamın çocuğu ona bakıyoruz bir yandan sınava hazırlanıyorum ben bahanesi uyduracaktım aileme of off
Şimdi hiç kimse ve hiç bir şey ailene yalan söylemeni gerektirecek kadar önemli olmamalıdır bu hayatta. Ayrıca burada kaybı olan taraf sen değilsin o yüzden hiç oflamana gerek yok. Burası Türkiye ve bu ülkede bir kadının hoşlandığı birini elde etmesi bakkaldan ekmek almaya gitmesi kadar kolay. Hal böyleyken neden sanal?
Ya öyle dek geldi 3 ay konuştuk telefondan mesajdan ve Benim içimde kaldı ben gerçek hayatta birisiyle tanışsam bile onu hep merak edicem acaba yüz yüze gelseydik nasıl olurdu diye ayrıca burası Türkiye diyorsun ama bazen gerçek hayatta tanışsan bile olmayınca olmuyor olunca da oluyor
Hayat insana unutmaması gereken öyle şeyleri unutturuyor ki merak etme öyle bir zaman gelecek ve bu konu hakkında hiç birşey hatırlamayacaksın. Bir gün birisi çıkacak karşına ve aşık olacaksın. O zaman sen kendini bütün olmayanlara teşekkür ederken bulacaksın. Geçer bunlar merak etme sen.
Acaba senin için mi yoksa kendisi için mi gelecekti? O çocuğun konuştuğu kişi sen değilde mesela senin yakından tanıdığın ve kıymet verdiğin bir arkadaşınla konuştuğunu düşün mesela, sence onun için gelmezmiydi nereden nereye?
Hayır güvenme demiyorum, insanların birbirine güvenmeye ihtiyacı var. Ben kendini yıpratma diyorum. Çünkü her insan yaptığı her işte ilk önce kendini düşünür. Anne ve babalar hariç tabi. Senin konuştuğun çocuk belki çok iyi niyetli belki çok düzgün efendi biri olabilir. Ancak o çocuğun bir kız tarafından ilgi görmeye sevgi görmeye ihtiyacı var ve nereden nereye kalkıp gelmeside bu ihtiyacını giderebilmek için. Sen sebebi kendinden bilerek dert ediniyorsun. Geçmiş gitmiş nasip değilmiş olmamış diye düşün ve üzme kendini. Eğer bir şey nasibinde varsa hiç birşey ona mani olamaz. Sen bu mevzuya hisler cihetinden baktığın için sana şer görünür ancak Allah nice şerlerin içine hayırlar gizler.
Almadan vermek Allah a mahsus bir özelliktir. Sen arkadaşından arkadaşlık görmesen ona arkadaşlık edebilirmisin? ya da evlendin kocandan kocalık görmesen ona hanımlık edebilirmisin? Yani senin yapabilmen için muhakkak karşılığını alman gerekir. Onun sana değil senin verdiğin sevgiye ilgiye muhabbete ihtiyacı vardı ve gelecekti. Seninde aynı şekilde onun ilgisine sevgisine ihtiyacın vardı ve gelmesini bekleyecektin.
Elbette gelmezdi seni beğenmeseydi konuşmazdı bile, ancak demek istediğim şey tam olarak bu, Bir hoşlantıdan ileri gitmemiş bir şey için olmadı diye bu kadar üzülmek dert edinmek sence de biraz fazla değil mi? Neler neler istedik de daha önce olmadı bir düşünsene! Her beğendiğimiz şeye sahip olamıyoruz ne yazık ki. Elde edemediğimiz her şey için kendimizi yıpratırsak vay halimize. Üzülmek bu günün sıkıntısını gidermezmiş, yarının enerjisini tüketirmiş. Bence üzüldüğün kadarı kafi artık yönünü ileri çevirmelisin.
Mesajla sadece.. 6 yıl sonra 1 yıl internet üzerinden 7 yıl sonra babası vefat etti peşinden bende yurtdışına gittim geldim bir daha ulaşamadık birbirimize yazık oldu
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
evet saçma..
karşında evli biride olabilir.
Nasıl ısrar etmedi karşındaki görüşmek için. Anlamadım
3-4 kez istedi görüşmeyi ama ben müsait olamadım sonra da benle konuşmayı kesti
Hmm
Neden yüz yüze görüşme aşamasına geçemediniz bu kadar zamanda?
3 ay konuştuk buluşalım dedi sınavdan sonra dedim oha dedi sonra uzaklaştı benden
Uzaklaşmasına rağmen 5 ay daha devam etmişsiniz ama. Sen istiyormusun görüşmeyi bu günlerde?
Hayır 3 ay konuştuk buluşalım dedi bir kaç kere ben sınavdan sonra dedim o ise oha dedi ben sanaldan aylarca konuşacak bir şey bulamam en az 8 ay var dedi
Bitmiş gitmiş biz saçma desek ne farkeder, değil desek ne farkeder?
8 ay senin sınavını bekleyen birini nerde bulursan bul farketmez, sakın kaçırma hemen evlen o adamla 😂
Yani beklememesi sanaldan aylarca konuşmaması normal mi
Normal tabi, kolay kolay hiç kimse 8 ay boyunca yüzünü görmediği birini bekleyemez. Ayrıca biriyle görüşmek senin sınavına nasıl etki edebilir ki?
Gelecekti 10 gün kalacaktı ben de çok istedim görmeyi ama olmadı müsait değildim evde bebek var ablamın çocuğu ona bakıyoruz bir yandan sınava hazırlanıyorum ben bahanesi uyduracaktım aileme of off
Şimdi hiç kimse ve hiç bir şey ailene yalan söylemeni gerektirecek kadar önemli olmamalıdır bu hayatta.
Ayrıca burada kaybı olan taraf sen değilsin o yüzden hiç oflamana gerek yok. Burası Türkiye ve bu ülkede bir kadının hoşlandığı birini elde etmesi bakkaldan ekmek almaya gitmesi kadar kolay. Hal böyleyken neden sanal?
Ya öyle dek geldi 3 ay konuştuk telefondan mesajdan ve Benim içimde kaldı ben gerçek hayatta birisiyle tanışsam bile onu hep merak edicem acaba yüz yüze gelseydik nasıl olurdu diye ayrıca burası Türkiye diyorsun ama bazen gerçek hayatta tanışsan bile olmayınca olmuyor olunca da oluyor
Hayat insana unutmaması gereken öyle şeyleri unutturuyor ki merak etme öyle bir zaman gelecek ve bu konu hakkında hiç birşey hatırlamayacaksın. Bir gün birisi çıkacak karşına ve aşık olacaksın. O zaman sen kendini bütün olmayanlara teşekkür ederken bulacaksın. Geçer bunlar merak etme sen.
Amin inşallah ağlayasım geldi
Ağla ağla göz yaşı kalbin kirini pasını temizleyen tek şeydir.
O çocuk aklımda kaldı normalde sanal yani takmazsın ama benim için nerden nereye gelecekti yanlış zamanda tanıştık
Acaba senin için mi yoksa kendisi için mi gelecekti? O çocuğun konuştuğu kişi sen değilde mesela senin yakından tanıdığın ve kıymet verdiğin bir arkadaşınla konuştuğunu düşün mesela, sence onun için gelmezmiydi nereden nereye?
Anlamadım yani güvenme mi diyorsun
Hayır güvenme demiyorum, insanların birbirine güvenmeye ihtiyacı var. Ben kendini yıpratma diyorum. Çünkü her insan yaptığı her işte ilk önce kendini düşünür. Anne ve babalar hariç tabi. Senin konuştuğun çocuk belki çok iyi niyetli belki çok düzgün efendi biri olabilir. Ancak o çocuğun bir kız tarafından ilgi görmeye sevgi görmeye ihtiyacı var ve nereden nereye kalkıp gelmeside bu ihtiyacını giderebilmek için. Sen sebebi kendinden bilerek dert ediniyorsun. Geçmiş gitmiş nasip değilmiş olmamış diye düşün ve üzme kendini. Eğer bir şey nasibinde varsa hiç birşey ona mani olamaz. Sen bu mevzuya hisler cihetinden baktığın için sana şer görünür ancak Allah nice şerlerin içine hayırlar gizler.
Yani sevgi ihtiyacı olmasa taa ordan Bıraya gelmek için uğraşmazdı diyorsun
Almadan vermek Allah a mahsus bir özelliktir. Sen arkadaşından arkadaşlık görmesen ona arkadaşlık edebilirmisin? ya da evlendin kocandan kocalık görmesen ona hanımlık edebilirmisin? Yani senin yapabilmen için muhakkak karşılığını alman gerekir. Onun sana değil senin verdiğin sevgiye ilgiye muhabbete ihtiyacı vardı ve gelecekti. Seninde aynı şekilde onun ilgisine sevgisine ihtiyacın vardı ve gelmesini bekleyecektin.
Hoşlandım ama yani o san hiç hoşlanmasa sadece sevgi ilgi için gelir miydi yanıma
Elbette gelmezdi seni beğenmeseydi konuşmazdı bile, ancak demek istediğim şey tam olarak bu,
Bir hoşlantıdan ileri gitmemiş bir şey için olmadı diye bu kadar üzülmek dert edinmek sence de biraz fazla değil mi? Neler neler istedik de daha önce olmadı bir düşünsene! Her beğendiğimiz şeye sahip olamıyoruz ne yazık ki. Elde edemediğimiz her şey için kendimizi yıpratırsak vay halimize.
Üzülmek bu günün sıkıntısını gidermezmiş, yarının enerjisini tüketirmiş. Bence üzüldüğün kadarı kafi artık yönünü ileri çevirmelisin.
Doğru haklısın o san kendisi bilir buluşmak isterse yine yazar ya da ben yazsam da iyi davranır o yüzden saldım teşekkür ederim
Teşekkürlük bir şey yok estağfirullah, üç beş kelam ettik alt tarafı, bir faydamız dokunduysa dertli birine ne mutlu bize.
Yani ya sonrasında birbirinizi beğenmezseniz ve konuştuğunuz içinde ayrılamazsanız
Sanaldan tanıştığım biri var 2 yıl oluyor ve bayağı yakın arkadaşız artık😅
Sanalda öyle oluyor güven promblemi olduğundan böyle görmeden uzun süre konuşma olabiliyor
Saçma değil tabiiki güveniyorsan anlaşıyorsan neden olmasın.
Burdan bir kızla 3 yıl sanaldan konuştuk sonra görüştük ve 4 yıl sürdü ilişkimiz
5 yıl konuştum görmeden ses bile duymadan
Sanaldan yürümüyor ilişkiler
kendisini görmeden o kadar uzun süre konuşmam
saçma değil saçmalığın daniskası mk :d
Telefonda falan hiç konuşmadınızmı görüntülü falan
Hayır seviyorsan değil
6 yıl konuştuk 🤣
Devamlı her gün mü konuştunuz peki?
Mesajla sadece.. 6 yıl sonra 1 yıl internet üzerinden 7 yıl sonra babası vefat etti peşinden bende yurtdışına gittim geldim bir daha ulaşamadık birbirimize yazık oldu
Biz de 3 ay konuştuk bir kaç kere geleyim ne zaman geleyim yanına dedi Ben de müsait değilim sınavdan sonra deyince uzaklaştı benden sence haklı mı
Saçmalık.. herşey yan yana gelip elini tutmak değildir. Biz görmeden tanımadan 7 yıl geçirdik o bağlılık verdiğimiz değer herşeyden üstünde
Siz de abartmışsınız ya
Sana göre öyle
sıkılmadın mı
8 ay ne ya :/
Sacmalıkk
8ay mııııı?
Saçma
Şehirler?
Saçma.
zaman kaybı..
Hayır değil.
Saçma değil.
Saçmalık
Saçmalığın daniskası
10 yıll :))