Hiç biraraya gelmeden sanaldan konuşmak sizce sacma mi?

Biz bu çocukla bayadir sanaldan konuştuk. Üç sene. Ama sürekli değildi. Her neyse işte benden de 5 yaş küçük. Uzaktayiz da baya. Ben tabi zaten normalde duygusal bı kızım. Konuştukça bu Habeş maymununa bağlandım. Kapıldım. Hayaller kurdum. İyi anlaştık vb yasa önem vermedim çünkü bende aşırı minyonum yüzüm felan. En sonunda hüsran. Olmadı. Engellestik. Toksige bağladık. Ki aramızda zaten ciddi anlamda bişey yoktu ben gelin güvey oldum. Gervekte de pek çevrem yok ondan buna mecbur hissettim sanırım kendimi. Ne düşünüyorsunuz?
Hiç biraraya gelmeden sanaldan konuşmak sizce sacma mi?
Cevapla