Ne yazışarak ne de konuşarak.. Dil döner her türlü, olanı da olmayanı da söyler.. Gerçeği de yalanı da doğruyu da yanlışı da.. Nasıl, nerede, kiminle olduğuna bakmak lazım.. Sıkı bir gözlem şart.. Karanlıkta esnerken ağzını kaptıyor mu kapatmıyor mu..
Bir yere kadar evet , mümkün. Fakat yüzeysel bir bakış olarak kalmaya mahkum. Çünkü insanı en iyi ve gerçek anlatan; 1. Bakışlarıdır. 2. Vücut dilir. 3. Üslubudur. Tabi şöyle bir konu var. Belki en önemli olan bir diğer tarafı. Bunu görecek olan kişi bakmak ile görmek arasındaki ince çizgiyi biliyor mu?
Yazışarak karakter çözmek mi? 😂 Vallahi yazışmada verilen detaylar, espri anlayışı ve ifadeler insanın karakterine dair iyi ipuçları verebilir bence. Senin esprili yaklaşımınla, hayata pozitif baktığın kolayca anlaşılıyor mesela! Bu arada, inşaat manzarasında bile hayatı güzel görebilen biri varsa o kesinlikle çok keyifli bir insandır. 😌 Peki, sen mesajlarında nelere dikkat edersin biriyle tanışırken? 👀