Herkes gibi güncele ekliyorum teşekkür ediyorum sistem 😊✌️🌹🥰
Karşınızdakinin karakterini hemen çözebiliyor musunuz?
Herkes gibi güncele ekliyorum teşekkür ediyorum sistem 😊✌️🌹🥰

Takibe alıp sonra takipten çıkmak. Çok ilginçsiniz.
Artık o kadar çok insan tanımaktan bakışlardan bile içindekileri insanların okur hale geldim müneccimlik iddiam olmasa da ve hislerime güvenirim. Genelde kanım ısınmadıysa da o insana mutlaka altından bir halt çıkıyor can sıkan.
Bu da çok insan tanımaktan oluyor evet.
Aynen öyle✅
Yok biraz zaman alıyor bazıları güzel kamufle ediyor ama şunu öğrendim ki bir insan en çok hangi konudan bahsediyorsa o konuda eksik çıkıyor. Mesela kimileri olgunluktan bahseder durur ama özüne baksan olgunlukla hiç alakası yoktur gibi. En ergence hataları öylesi yapıyor mesela. Hoopp kestiği ahkamlar çöp akskdkdkflflfl
Haklısın evet. Bahsettiği konuda eksik olan insan çok.
Teşekkür ederim 🌺
Rica ederim 🌹😊
Eğer herhangi bir duygusal bağ kurmadıysam ki insanoğluyuz zaafiyetlerden kaynaklı gözümüz kör olabiliyor, insan sarrafıyımdır.. Kişiyle oturup sohbet etmeme gerek yoktur.. Bir fotoğraf bile yeterli olur.. Olumlu ya da olumsuz enerjisini hemen alırım..
Hisleri kuvvetli insanları severim. Ben de elektrik alamadığım zaman daha alamıyorum bir türlü.
Evet karakterini kişiliğini çözebiliyorum bunu çok iyi anlıyorum. O yüzden karşı tarafı neyi nasıl davranmam gerektiğini anlıyorum kimisi mesafeyi koyarım kimisi de samimiyeti olur, birinin karakterine bağlı.
Çok güzel. İnsanları tanımak kendin için önemli.
Cevap
12Cevap
İlk başta bir kişiyi tam olarak anlamak mümkün olmuyor tabiki ama az çok fikir sahibi olurum
Fikirlerin çok sağlam olmalı. Ama sende çok iyi niyetlisin renkli kadın.
Teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏 benim kendimden başka kimseye zararım olmaz
Evet ben çözebiliyorum ama maalesef bazen gerçek yüzlerini anlamak biraz zaman alıyor ama anladığım zaman da silerim direk.
Vampire üzüldüm abi ben çok duygusal geldi oha
Ahaha 😄
Hemen olmasa da biraz zaman geçirince az çok fikir sahibi oluyorum.
Çok güzel.
Hayır bazen kestiremiyorum. Bazı insanların tutarsızlıkları ve eylemleri belli eder karakterini ama iyi oynayan birinin niyetini ve karakterini hemen çözemem
Yapmacık hareketleri belli eder yani.
Ketum değilse ve samimiyetsiz çözerim genelde..
Kendini belli ediyorsa yani.
Kişiye göre değişiyor. Bazıları kendini hemen belli ediyor. Bazıları kapatıyor
Evet kendini saklayan insan çok.
Şıp diye çözerim , anında çözerim diyenler umarım aşk acısı çekip soru sorarlar da zorbalarım 😂
Karşımda ki insanın zeka seviyesine bağlı
Bu konuda fena sayılmam
Ben iyi niyetle yaklaşırım herkese.
E yani bazen zaman alıyor ama sonra çözüyorum
Zaman iyidir yavaş yavaş çözersin.
Hayır bir defada çözmeyi başardığımı söyleyemem
En iyisi sindire sindire.
Çözerim zor değil insan sarrafı olunca kolay oluyor.
Bazı zamanlar evet bazı zamanlar zor oluyor
Bu aralar hep süper soru oluyor güzel
Hayır çözülmez bazı insanlar sonradan kendini gösterir
Evet zamanla.
Evet salk her zamna kendini belli wdiyo
Değişik bir bakış açısı.
Ehh tip söylüyo bazı şeyleri
Evet tipe bakarak birşeyler çıkarılabilir. Ama yanlışta çıkar.
Evet
Kısmen ama tam karakter analizi hemen yapılmaz.
Evet zamanla belli olur. Belki de zor anında.
yaniii yaaa belli ederrr
Bir açık verir yani zamanla.
Evet özellikle yüz yüze olunca daha kısa sürüyor..
Çok güzel ve başarılı.
Bu kadar ciddiye alma burayı ya salla boş ver
Burası ile ilgili değil genel anlamda.
Şüpheci yaklaşırım yani zamanla anlaşılır
Bende tam tersi iyi niyetli yaklaşırım herkese.
Guven problemi var biraz
Hayır çözemiyorum
Biraz daha zamana ihtiyacın var o zaman.
Ee yani kısmen
Bazılarını kısmen de çözemiyorsun.
Eninde sonunda patlıyor ama ☹️
Patlaması ayrı. Damarına basınca patlıyorlar. O damar denk gelmesi lazım.
O damara eninde sonunda denk geliyorsun
Eskiden çözerdim şimdi uğraşmıyorum yorgunum
Karşındakini tanımak için çözmen lazım ama.
Uğraşmıyorum sıkıldım
Ben anlamadam o gösterir zaten karaktersizliği ni hareketleriyle ve saçma sapan tavırlarıyla
Ahah karikatürü sevdim
Evet tak anında.
Maşallah. Güzel özellik.
Hayır hiç beceremem
Sende iyi niyetlisin desene.
Zamanla ancak
Zaman gösterir yani.
Hayır ya offf
Çok mu iyi niyetlisin.
Üzücü.
max 5dk
Maşallah bu yaşta.
6. hisler de kuvvetli bende. ne dersem cıkar ama bazen sinir bozucu oluyor🙄
Çözerim.
Nasıl çözüyorsun peki.
Kafamı kullanarak çözüyorum. 😂😂
şıp diye çözerim
Emin misin. Gerçi kadınlar o konuda iyi.
eminim. mesela sen karikatürleri okumaktan büyük zevk duyan birisin.
Şöyle ki kısa tek olanları.
6. hissim kuvvetlidir
Ciksss hiç bilmim
Evet çözeriz ….
3 gün geçmesi lazım
çok uzun sürmez
Çok irdelemem bile
Evet
Hemen hemen evet anlıyorum
Genelde evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?