Selams
olm karakterin yoktu ki, çözelim 😅

daha şarkı çıkmadan dilime dolanmıştır
Selams
olm karakterin yoktu ki, çözelim 😅

daha şarkı çıkmadan dilime dolanmıştır
Karakteri yok ki çözelim :D çok güzel bir söz.. bazılarının karakteri olmadığı için zaten çözülecek bir şey yok ortada.. bazıları vardır ki herkesle samimi olur mesela başta anlayamazsın ama sonradan anlarsın.. bir den çok yüzü olunca gerçek yüzünü görmek zor oluyor.. zaten iyi insanlarda kendini belli ediyor duruşuyla uzun süre karakterini bozmamasıyla ve güven vermesiyle.. 😌
Ben buldum :D şu an, şimdi.
Barış bu arada dün doğum günüm sebebiyle sana soru açtırdıktan sonra tamamen unutmuşum.
S olmuşsun tebrikler 😅🥳
Neyi buldun kraliçem :D Teşekkür ederim düşünmen bile yeterli cann 😅🥳🌸
O söz bana ait. :D imza kaşe falanıma filan
Ha imzanı alırım tabi ki de mutlaka. bana özel olsun ama saklarım :D 🙏
Tabii ki can 🥳
Evet ve çözdüğüm halde hep iyi taraflarını görmeyi seçip onların iyi olmaları için çabalayan oluyorum ve finalde onlar kötü olmaya devam ediyor. Bir kez yanıldım yahu iyi olun zorunuz nedir? Bu kaos sevdası nedir? Ama olmuyor işte...
Herkes kötü olmayı, anılmayı seçiyor. Maalesef
Yanilayım** olacakti
Cevap
57Cevap
Çözmekle uğraşmamak için yeni insan tanımıyorum...
Kesin çözüm djdk
😀
Benim kafam almıyor karakter çözmeyi bıraktım. Kim bağladığsa gitsin o çözsün 😃
Karakterini çözmek demeyelim de bir insanı gözüm tutmadıysa ısınamadıysam altından bir şey çıkıyor.
Artık kimseyi tam olarak çözmek mümkün değil :)) zamana bırakmak ve değişimine bakmak lazım.
Çözme isteği de yok ki 😅
♥️😘
Yeni tanıştığım insanlara da uzun süreli gördüğüm hiç kimseye de güven duymuyorum, şüphelerim ve mesafelerimle muhatap olurum, sosyal medya ve gerçek hayatta.. Daima saygılı ama ciddi ve mesafeli birisi olarak insanların riyakâr diyaloglar kurma çabalarını hızla eliminize ederim çünkü ben karşılık vermediğimden o zoraki yaklaşma derhâl biter. Diğer asıl yüzlerini de zamana bırakıyorum nasılsa bir şekilde ifşa oluyorlar..
Yok ya insan sarraflığı sıfır bende. Patronla işlere gidiyoruz önceden adam işyerine gelmş oluyor. Giderken diyorum ya bu adam çok tatlı, gidiyoruz içimizden geçiyor. Patron en son dedi ki Allah aşkına sen yorum yapma😂
Ahaha :D sus sen
Ne desem olmuyor😂😂
Oyyy kıyamam ya
Kıyıyorlarr😂
Hadsizleeeer 😅
Normalde çözülüyor bazı davranışları vesilesi ile ama "Kafandan kurma." deyip durduğum için tam olarak kafamdan geçenin olmasını bekliyorum. Çünkü sonrasında "Ya yanılmışsam ya günahını alıyorsam" diye düşüncesi oluşuyor.
Ama tam da kafada kurduğun şekilde çıkıyorlar 😅
Aynen de ispat arıyorum. 😂😂
Karakteri olduğuna dair bir umut sjdhsj gibi mi?
Hahahaha
Bu bunu yapar deyince çok geçmeden yapıyor. Ya önsezilerim aşırı kuvvetli ya da eşeğin aklına düşürdüğüm karpuz kabuğunu eşek bi'güzel lüpletiyor falan 😂
🤪
😂😂
Kimsini çok çabuk tanıdım gerçekten umduğum gibi dersin, kimisini ise hiç tanıyamamışım harcadığım zamana yazık diye kendini sorgularsın.. iki ucu çoklu değnek gibi 😬
Ay o “hiç tanıyamadıklarımız”! 🤨
Artık insanlarla iç içe olmaktan o hale geldim ve evet çözerim. Hislerimde güçlü olduğundan bu konuda bana oldukça destek oluyor.😂
Çok lazımlar sanki 😅
Ahahah😂😂
Kendimi insan sarrafı sanırdım son yaşadığım olaydan sonra 40 fırın ekmek yemem gerektiğini anladım 🙊🙃
valla zor insan en yakınındakini tanıyamıyor
Tanrı bana 2 tane üstün yetenek verdi.
1. si 1 yumrukla adam bayıltma
2. si zihin okuma.
Ahaha ya ufak at :D
Ne ufak atacağım arkadaş. Gerçekler bu 😂
Ahaha sus :D
Çözerim ama çözememiş gibi davranırım. Banane nüfusuma mı alacam sanki
Niye öyle davranıyorsun o zaman
Herkes kendine yakışanı yapar
peki madem
Eyvallah
Hep ilk izlenimim doğru çıkıyor mesela birini sevmedim ama zamanla iyi biri olduğunu düşünmeye başladım günün sonunda mutlaka ilk fikrimin doğru olduğu ortaya çıkıyor
Evet haklısın
Çözerim diyenler sallamaca oynuyor yine😂 Madem çözebiliyolar bile bile mi kazık yiyolar😂
Kazık yemeyi seviyor bazısı, yapma böyle djdj
Sonra ağlıyorlar burada biz çekiyoruz 😂
Ağlayanları çekemem :D
Sümük olsa çekilmez dicektim ama demiyorum 🤭
Demiş kadar oldun 😬😂
Mümkün değil, önce bi beni tokatlaması lazım 😂😂
Kimmiş o kırarım ellerini
Aşkım teşbih 😄 aksi zaten elleri başka yerde olacağından yapabilemez. Nasılda sahipleniyor tipini yediğim 😍❤
Sahiplenici tavrımdan haberdar ol :D benimsin dedim mi, benimsin 📿
Ben kalbine doğru düşüyorum, tutmayın
Düş 😘
❤
6. Hissimin kuvvetli oluşu takdire şayan.
6. Hissime selamlar ellerinden öperim 😀
Selamlar saygılar 😅
😂
Insanların karakterini çözmek tanışma ve sohbetle alakalı değil iyi tanımak için karakterini çözebilmek için ya bir yolculuğa çıkmak gerekir ya da onunla bir alışveriş yapman gerekir sohbetle kimse kendini çözdürmez
Tabi çözerim. Potansiyel müşterilerim sonuçta 🤣
Sana birkaç kişi sorayım da, çözzz
Seni döverim :D
Bak ya :D bir de üstüne para mı verecem
Hepsinin yüzünde bir maske var şirine yi oynuyorlar
Sen de şirin babaaa dhsjs
Belliki sende beni cozememissin daha sosiscim
Sosis girsin bi yerine
Terbiyesiz
😂😂
Hemen çözemem biraz incelemem lazım. Sen hemen çözüyor musun şekil.
Çok zamanımı almıyor 1903 :D
Maşallah zeki kadınsın 😄
Mee’aşallah öyleyim :D
Hayır. O kişiyle en az 40 gün geçirmem gerekiyor. Çünkü bir insanın iç yüzünün ve bilinç altının tamamen ortaya çıkması için 40 gün o kişiyle aynı ortamı paylaşmak gerekiyor.
NOT: Kimsenin olan ya da olmayan karakteri üzerine kafa yorup vakit harcayıp bunu çözmeye de mükellef değiliz ayrıca. Çözemiyorsan karaktersiz de geç. Konfor alanında olmak bazen iyidir.
Hayır hemen çözmem biraz belirli bir zmanadan sonra
İlk hissettiklerim hep doğru çıkar. Tam anlamlandiramasam da bir tuhaflık gıdıklar içimi. Mesafe koymadan sonrasinda yaşayarak ne olduğunu fark ederim.
Bazıları demiş uğraşamam çözemem. Zaten çözemiyordunuz ki ve birçok kişi hakkında yanlış tanı koyuyorsunuz sonra üstüne kendi egonuzu okşuyorsunuz. Devam insanoğlu devam.😄
Hayır. Çözmeye de çalışmam o an ki enerjisi konuşması üslubu ipucu verir zaten. Devamında ise yol aldıkça çözülür. Çünkü herkes değişir
Herkes vibesini verir sinsileri cozende vardır ben ilk başta ne olduğunu anlarım da zamanla üstüne biseyler koyarim
Genel olarak belli ediyorlar az çok, kafam yatarsa konuşmaya devam yok yatmıyorsa yallah yoluna diyorum genel olarak
Bu kadar bilgili olduğunu düşünenler genelde hüsran yaşarlar.
Bana gösterdiği yüzünü genel olarak tanırım evet
Evet ben çözerim özellikle yüzyüze görürsem hal hareketlerinden bana ön izleme oluşuyor konuşma tarzı vs hayat felsefesi nasıl falan çözüyorum
Yeni tanıştığım kişide ilk gördüğüm kendi yansımam olur o yüzden hepsini iyi insan sanarım, gerçeği çözmem vakit alır.
Yok çözemiyoruz , farklı farklı karekterde oldukları içün
Allah onları alsın djdjs
Bazen, bazıları çok belli ediyor ne olduğunu ve nasıl olduğunu.
Çözmesem de olur , zaten kendini gösterir iyi ya kötü olarak.😄
çözer anlar ona göre muamele yaparım, genelde de pek yanılmam
İnsan sarrafıyım diyebilirim anında çözerim. Hislerim çok kuvvetlidir ve hiç yanılmadım.
Çözmeye kafa patlatmam ama yine de max 2-3 gün sürer
Çok fazla inceliyorum insanları ben neden bilmiyorum ama ve genelde de çözüyorum
insanları özellikle incelemeye almam... özel bir çaba sarfetmem, zamana bırakırım..
Herkes iyi kötü bir izlenim sahibi olur ama tamamen çözmek zaman ile olur
Karakteri olmadığını düşündüğüm ve anladığım elbette oluyor
Yok çözmüyorum belki bazen bir iki düğüm de ben atıyorum
Çözmeye uğraşmıyorum. Onlar benimkini çözsün sjsjssj
Biraz daha vakit geçirmem gerekir, önyargıyı sevmem fakat genellikle ilk hissim doğru çıkar.
Yüzyüze görürsem çözebiliyorum da, KS de biraz zorlanıyorum.
Az çok fikir sahibi oluyorum, genelde de fikirlerim doğru çıkıyor.
Kişiden kişiye değişiyor kesin bir süre söyleyemem.
Kişinin kendisini gizlemesiyle ilgili aslında. Gizleyebileni zamanla gizleyemeyen ise hemen çözerim.
hemen çözerim hem hissederim hem de analizde iyiyim
Sen bilim kadinimisin
Yani genel olarak evet annemin ölümünden sonra insan sarrafı oldum
İhtiyaç duymam, yeni tanışıyorum henüz benim için önemli değil ki yorayım kendimi 😅
Çabuk olmaz ama çözmeden iletişim kurmam sadece karşılaştığımda selam veririm mecbursam mecbur olduğum konu ile ilgili sorumu sorar devam ederim hayatıma yük olucak insanları sevmem
Yeni tanıştığım kişilerle genelde 20 dakikalık bir sohbet yetiyor benim için ama birinde çözemediğim birsey olursa en geç 3 güne farkına varıyorum garip
Ben tanıdıklarımı çözemiyorum daha😀
Ben deee 😃
Kimileri de tilki ama belli olmuyor. Onun dışında biraz sanki bir hissiyat oluşuyor ve çoğunlukla doğru da çıkıyor. Şaştığı da oldu.
Biraz konuşma yeter bana anlarım hemen 😂
Tamam konuşmam shdja
Sen konuş hep konuş 😇
😁 aksi mümkün değil
Memnunum ben bu durumdan 😂
Henüz seninle konuşmadık :D konuşursak tekrar fikrini beyan edersin
Yorumlardan anlarım ben az çok zaten 😂
Hıı öyle mi :D
Yetmez mi bence yeter 😂
Yetmez 😅 bezdirmedim bıktırmadım
Öyle huyların mı var 😇
Ah be, hiç bilmiyorsun beni Shsh bir de konuş konuş diyor
Konuş belki bezmeyeceğim alla alla 😂
Bezeceksin, gözün korktu dimi 😅
Ben hiç bir şeyden korkmam sosyetik anlamadın bi 😂
Anlamamazlıktan geliyorumdur hssh
Zaten akıllı kızsın anlarsın bence hemen 😂
Bu zamanda herkes karaktersiz oluyor abi ne karakteri iki insanlık görsek elhamdülillah
Elhamdulillah shsj
Karakteri olmayanlarda dahilse hıhı...
Dahil dahil :D
Bu çok zor bir zanaat herkes başaramaz zannımca ☺️
Allahin sevgili kuluysak ne mal olduğunu hemen belli ediyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?