Bundan iki ay önceye kadar o tarz aptalca bir huyum vardı. Herkesi samimi bulup çabucak arkadaşlık kurardım. Ama yediğim muazzam bir kazığın ardından tövbe ettim. Kız kardeşim dediğim biri vardı resmen sırtımdan bıçakladı ve kenndi yediği haltları üstüme atti sonra da çekip gitti. Onun yüzünden insanlara karşı muazzam bir mahcubiyet hissettim. Bunun ardından tövbe ettim. Kimseye güvenmiyorum artık.
Her şeyin bir dozu vardır, olmalıdır ! Ne fazla mesafeli ne de fazla sıcakkanlı olmamak gerekir. Ben ikisinin ortasında olan ılıman taraftayım Öncelikle tanışacağım kişinin kişilik özelliklerini keşfetmeye çalışırım bir nevi gözlemlerim tanışacağım kişiyi. Kanım ısınırsa samimi davranır tipi hoşuma gitmezse soğuk davranırım Yani nabza göre şerbet! Karşımdaki kişiye bağlı
Bunun için süre kısıtlama, tanıma gibi normlarım yoktur benim. Birine ısındıysam ısınmışımdır net! Samimi olmak bile kendi içinde mesafeleri içerir. Belli sınırlar içinde gerçekleşir. Herkese sınırlı şekilde bir samimiyet kurmaktan yanayım. Herkesle her şeyi konuşmamak gibi, her şeyimi anlatmamak gibi, ölçütü ve seviyeli samimiyerleein adamıyım. Yoksa her sofrada ekilen tuzdan bir farkım kalmaz.
Ortamına göre değişir, konu işse zaman alır, merhaba isim neydi, göreviniz, teşekkür ederim. Bende bugün başladım. Halı saha maçındaysak, top mu oynuyon kavun mu yuvarlıyon lan, az canlı oyna, bu ne böyle kardeşim mezardan mı çıkıp geldiniz, Aloo boştayım atsana kardeşim ya. O golde kaçar mı lan karpuzcu falan. 😂😂
Beni insanlar ilk gördüğü zaman hiç sevmez ve hakkımda hep kötü yorum yaparlar hiç şaşmaz bu ama tanıyınca çok severler herkesle çabuk kaynaşırım ☺️ iç Anadolu insanının yapısında var herhalde sıcakkanlılık
Hemen samimi olmayı bende sevmem Bu hem cinslerim için de geçerli Daha tanımadan etmeden tatlım, kanka tarzında konuşmakdan Nefret ederim Tanışmadan soğarım Huyum kurusun😅ama neyapim
Modumda olursam eğer kırk yıllık tanıdıkmış gibi davranırım ama modumda değilsem büyük olasılıkla samimi olmam biraz zaman alır ve modumu yakaladığım zamanlar nadirdir o yüzden genellikle hemen samimi olamam
Hayır ilk uzak dururum ilk süzerim o farketmez bile ama ses tonu vede sakinliği ve insanlarla diyaloğu nasıl onu tartarım sonra biraz Güvenirsem onu kendime arkadaş edinirim çok kolay burcumun özelliklerini %100 taşıyorum Oğlak✌️❤️