Samimiyet, samimi ve iyi niyetle olduğu sürece iki kişinin birbirine verebileceği en güzel duygudur. Bazı insanlar yeni tanıştığı bir insanla bile hemen can ciğer kuzu sarma olurken kimileri samimiyeti hemen kuramaz. Kişiden kişiye göre değişir samimiyet anlayışı ve samimiyetin olması gerektiği zaman.. Peki siz; Yeni tanıştığınız insanlarla hemen samimiyet kurabilir misiniz? Yoksa yeni tanıştığınız insanlarla o samimiyeti yakalayabilmek için zaman mı gerekir?
Yeni tanıştığınız insanlarla hemen samimiyet kurabilir misiniz?
Nadiren olur bu, arkadaş olabiliriz ama çok samimi bir arkadaşlık olmaz bu
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Çabuk samimiyet kurarım. Baktım en baştan bu samimiyeti kullanmaya çalışıyor mesafeyi koyarım. Temiz yöntemdir. Böylelikle uzun yıllar boşa kaybetmezsin. Karşındakinin farklı bir amacı varsa hemen gün yüzüne çıkar çünkü.
Muhabbet kurabilirim ama bu samimi olacağım anlamına gelmez. Samimi olabilmem için güvenmem gerekir bu da bazen 1 ay da olurken, bazen de 1 yıl da olmaz.
Değişik yani belli olmaz ama kısaca hayır diyeyim..
Zaman içerisinde samimiyet kurarim ama yeni tanistigim insanlarla kendimle ilgili herşeyi anlatmam çünkü bu devirde kimseye güven olmaz kötü niyetli insanlarda var hayatta
En İyi Cevaplar