Greta ne filmdi be. Yabancı bir insanla çabuk samimiyet kurmadan önce iki kere düşündürten harika yapımlardan.


Bazı insanları uzun zamandır tanıyor olsam da samimi olamam bı türlü. Bazı insanlarla da daha ismini bile öğrenmeden samimi olabilirim duruma göre yani.
Çokta kasmamak lazım böyle artık cool takılayım şöyleyim böyleyi tripleri kafaları kimsenin umurunda değil artık herkes eğlenmek gülmek istiyor kimya tutarsa samimi olurum
Cevap
21Cevap
Kuruyorsam bile mutlaka dikkat ederim. Her zaman alternatif davranışlarım vardır.
HAyır tabi ki de hemen tanıdığım insanla ben samimiyet kuramam.. zaman geçmesi gerekiyor bunun için ilk olarak
Hayır. Bir süre gözlem yapmam gerekir.
Evet kurarım yeter ki ondan enerji alayım gadası
Bazen öyle insanlar oluyor ki aşırı derece de iyi bir enerji yakalıyorsun. Samimi olurum ama mesafeyi de bozmam
Hayır tabiki.. Benim için ilk izlenim çok önemlidir..
Genelde hayır.. bazen de kişiye enerjisine düşünce yapısına bağlı oluyor.. ama aradakı mesafe hemen aşılmaz
Sıcakkanlı olmanın dezavantajı da bu olsa gerek
Yeni tanıştığım bir insan %50 samimiyetimi elde eder.%100 samimiyetime sahip insanlar sadece lise arkadaşlarım ve hep öyle kalacak
Yani kişisine bağlı uzun zamandır aklımdaysa olurum
Kelime ayıklayıcıma güveniyorum insanlara değil.
Olabilir çekim enerji bunlara bağlı filmlerde yaşamıyoruz
Kesinlikle hayır. Bunu yapmaya çalışına da ayar olurum.
Genelde kurarım ama sadece sohbet olarak. Temas etmeden.
aslinda tanisir tanismaz samimiyet kurulmamali ama bazen oyle insanlar cikiyo ki karsiniza bir ay icinde can ciger oluyosunuz ve hayatinizdan cikmiyor
Hiçte değil çünkü soytarılar çok
Kurarım anlamaya çalışırım
Kurmam ne olduğu belli değil kimsenin
Yok bu konuda zorlanırım..
Hayır hemen olmaz
Sıcak kanlıyım biraz maalesef
hayir kurmam hic de sevmem
herkesle degil ama bazilariyla evet enerjilerimiz uyusuyo
Yok ben korkarım.😨
hayır en nefret ettiğm şeydir hatta
Kurmamayi ogrendim
Hiç samimi olamam oldukça mesafeliyim
Gözüm tutarsa...
Hayır mesafeliyim
Hayır samimi olmam
Güvenmem
Kuramam
Hayır kurmam
Tabiki kurarım
Asla kurmam
Hayır
Ona bağlı
Yok hayır
Evet ben kurarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?