1.5 sene sonra yazan eski sevgiliye görüldü atmak mı soğuk cevap yazmak mı daha çok acıtır?

Bitiş konuşması bile yapmamıştı. Gönlümü almak yerine tartıştıktan sonra susup gitmeyi tercih etti. Aradan 1.5 sene geçti ben ilerledim değiştim şimdi mesaj atmış görüşmek istiyorum diye.
sizce cevap vermeden görüldü atmak mı yoksa Merhaba, şu an yoğun bir dönemden geçiyorum. Görüşmek için uygun değilim yazmak mı daha çok acıtır ve kıymetli yapar beni. Yardımcı olur musunuz

1.5 sene sonra yazan eski sevgiliye görüldü atmak mı soğuk cevap yazmak mı daha çok acıtır?
Cevapla