Yani siz yazsaniz eski sevgilizine ve cevap vermezse bu sizi onun sert bir cevap yazmasindan daha mi uzer
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
23Cevap
Eski sevgilime yazmam.
Konuşmamanın tarafındayım… çünkü bir faydasının olmucağını bildiğim için hiç uğraşmaya gerek yok
Eski sevgilime mesaj atsam sert cevap vermez ve görüldü atmaz. İkisinden birisi oldu diyelim, beni etkilemez.
Eski sevgilinin aklında olunsa zaten nereye gitsen bir yolunu bulur ve ulaşır... diye düşünürüm
Bir kadın susuyorsa zaten olay bitmiştir çoktan. Kadının bağırması vs iyidir.
Hiçbir şey yazmamasi görüldü atması beni çok kırar galiba
Sert cevaplar elbette insanı yüreğini sızlatır.
Neden eski sevgilime yazayımki her şey yolunda gitae ayrılmazdık zaten
Bir insanı görmezden geldiğiniz zaman en büyük acı o olur onun için
Eski manitaya yazarsam kendimi asla affetmem. Parmaklarımı kırarım yine yazmam
Cevap yazması sıkıntı değil mi zaten siz ne kafa yaşıyonuz ya?
Sert bir dil daha kırıcı olur ama yinede eski sevgiliye yazmazdim ben
Yazsam da kötü bı cevap yazmazlar kötü ayrılmadığımız için
Hiç yanıt alamamak daha kırıcı olur tabii ki.
İkisi de kırar ama neyse ki eski sevgililerim düzgün insanlar
Hiç yazmaması. Git konuş kral kim tutar seni. Bu hayata bi kere geliuosun. Korkanin cocugu olmaz. Ya hep ya hiç. Denemeden basaramassin. The Arab found plenty of oil, he put it on his d#ck and b#lls
Yazmana gerek var mı yok o zaman vereceği her türlü gereksiz tepkiyi gereksiz hareketle hak etmiş oluyorsun
Eski sevgilime en son yazdığımda bana görüldü bile atmadı o çok kırdı
Tabii ki de hiç yazmaması koyar çok daha değersiz hissettirir.
Hangisine yzdıma bağlı
Şu an duygunuz olan kisiye diyeyim
Eski sevgililerim duygum olsaydı eski olmazlardı
Yalan soyluyor abla inanma sansini dene goruldu bile atsa kufur bile etse dalga bile gecse dansini denemis olursun. Dogru kisi ve seni kirmayan birisi ise yaz bence
@metinodemis gideni göndermeyi bilmezsen oldum yerde kalır tecrübe dedimiz olayı kazanamazsın büyü abisi
Zaten oyle ama tekrardan sevgili olabilirsin herkes hata yapar allah degiliz sonucta
@metinodemis hatta farklı şeydir bunlar farklı şeydir biri seni aldatınca hata yapmış olmuyo
Birincisi abla aldatiyor dememis. İkincisi biri seni aldatinca hata yapmis olabilir eger gerekli aciklamasi varsa tabi
@metinodemis ne açıllaması olabilir aldatmanın çok naptım dayanmadım yattım mı diyecek
Dogru diyon bi dusundumde olamazmis😅 ama soruyu soran kisi aldatti dememis sanirim.
Üzen biri ile muhatap olmamak en mantıklısı erkek üzücek kiricak eee birde muhtap mi olucaz
@metinodemis sorular kaeışmış boşu boşuna tartışmışız
@fevkaladee haklı ben olsam ben olmam şahsen biri bi kere hayatına ettşyse bi da eder bence
Kesinlikle yiğit hiç cevap vermemesi daha iyi
@fevkaladee bahse girerim verir ama
Ya ssevdiğin ama seni çok üzen biri yazdıysa cevap vermek ahmaklikk ama
Arkadaşlar herkesin tecrubesi farklidir bence vermesi gerekir niye ayrildiklarini bilmiyoruz bosu bosuna yuva yikiyonuz😅
@metinodemis yuva yıkmak için br yuva olması gerek , bence seviyosun diye gururunu hiçe saymak saçma
Yiğit ne dersen altına imzami atıyorum
@fevkaladee parti kuruyorum hemen xd
Benide başkan yardımcısı yaparsın artık
@fevkaladee bi zahmet ideolijimisin sürdülebilir olması için bu gerekli
@fevkaladee senin gibi kızları hiç sevmiyorum eğer mesaj atıcağım kişi sen olsaydın atmazdım ama hala fikrimin arkasındayım atmalı. Ki bize soruyu soran arkadas bize yazmadigina gore coktan atmaya gitmistir olley!
Ne yani metin tekrar üzülsun mu
@fevkaladee hala burdamayız kızcaz sövecek bize
Yanlış düşünüyorsun bu onu üzmez daha önce yaptım ama başarılı olamadım pişman degilim. Buna değer biri varsa yine yaparım.
@metinodemis yşne ağlarsın
@MrYiğitbey yobazlar ağlar akıllı adam mantıklı gördüğü şeyi yaptığı için ağlamaz.
@metinodemis ağlamaktan kadtım üzülmen kardeşim sana bi abi tavsiyesi aşk uğruna ömrünü yakacaksan yak ama değsin herkes için ömrünü yakıyosan bu aşk için değil senşn kendine değer vermemendir ben şahsen bir kızın asil olmasını beklerim ayrıldımmı geri adım atmamasını sevşyosa bile yaşvarmamasını
Üzmeyen insanın peşinden gidinnnn
@fevkaladee haklııııı
@MrYiğitbey yobaz yorum atmaya devam ediyorsun eski sevgiliye yazmışsam ve beni reddetmişse bu beni üzmez. Beni reddedebilir bunda bir sorun yok. Gururuna yediremeyip ağlayanlar yüzünden oluyor kadın cinayetleri bilgin olsun.
Metin sorun o değil cevap vermek yani
@metinodemis kadın cinayetleri sapkın insanlar tarafından olur gururlu insanred edildi kişiye adım atmaz istenmed yerde durmaz.
Sen olayı yanlış anladın metin neyse susun
Neyi yanlış anlamışım @fevkaladee cümleni yarım birakma. Cevap vermesse vermesin ne olmuş yani?
Ya beni sevdiğine inanıyorsam bende gururlu olmam sevdiğimin peşinden koşarım ama sevmiyorsa karşındaki koşsam ne fayda
@fevkaladee ben koşmam şerefim daha öenmli
Evet bende öyle düşünyorum @fevkaladee ama bunun gururla alakası yok.
Yiğit seni seven kız varsa peşinden koş
@fevkaladee beni sveen kız yok
Beni sevdiğine inanıyorsam yazarım demişsin ama ben eğer beni sevmiyor olsa bile yazarım onu duzelteyim. @fevkaladee
siz ikiniz yakışırsınız bence
@metinodemis mesaj bana atildi ben yazmadim
Konuşmama kararı aldıysak yazmam ki
Hiç yazmaması daha kötü
Sert seyler yazmasi daha çok üzer
hic yazmamasi dun ayrildik zaten
Kırılmam her türlü. Çünkü sevmiyorum
Evet sessizlik daha kötü
Ölsem yazmam ihtimali dahi yok
Ne yazarım nede cevap almak isterim
hiç cevap yazmaması
Hiç yazması daha çok koyar
Hiç yazmaması kırıyor, kırdı da
Hiç yazmaması
İkisi de kırmaz
Eski sevgililerime yazmam
Cevap olmaması daha kırıcı
Hiç yazmaması herhalde
Yqzmamasi bni deliye çevirir
Eskiler benim ilgimi çekmiyor kolay kolay yazmam
Hiç cevap yazmamasi
Susan kadın zaten bitirmistir
Sert cevap yazması beni çok kırar
Sert cevap yazması
Sert cevap yazması kırar
Hiç yazmaması
Cevap yazmamasi
Hiç yazmaması
Hiç yazmaması tabi
Sert cevap yazması
İkiside kırıyor
Hiç cevap yazmaması
Hiç cevap yazmaması ajdhdh
Hiç cevap yazmamasi
yazmaması beni
Sert cevap yazması
Ne kadar çok sevsen de cevap yazamazsın bazen
İkiside
Hiç biride kırmaz