Acılıyım mı 2 senedir kapalıyım bir anlik hevesle kapandım düşünenden hareket ettim ve şimdi mutlu değilim bozunm da açık zaten?

Güncellemeler
7 ay
ne yapıyım acılıyım mi
Acılıyım mı 2 senedir kapalıyım bir anlik hevesle kapandım düşünenden hareket ettim ve şimdi mutlu değilim bozunm da açık zaten?
Cevapla