Yıllardır kapalıyım, acilmayi dusunmek hata mi yoksa kendimi daha guzel hissetmek icin normal mi?

Daha güzel olacağımı düşünüyorum ama bir yandan da alışkanlık gibi olduğu için utanma gibi bir çekinme duygusu gelişmiş sanki bilmiyorum ama nefsim sürekli bunu tetikliyor ama yıllardır kapalıyım. Daha fazla beğenileceğimi düşünüyorum bunun için açılır mı

Güncellemeler
3 ay
kapaliyim sufle vs degil de ama yinede duzgun gyiniyorum hatlarim belli degil 12 yasindan beri kapaliyim zorla kapatmadilar ama ortaokulu imamhatipte okudum orada heves ediyordun yani oyle asilaniyordu simdi bana mantikli gelen yerler olsa da kadinin ortuyle ortulunce korunacaginin sanilmasi garip geliyor
Yıllardır kapalıyım, acilmayi dusunmek hata mi yoksa kendimi daha guzel hissetmek icin normal mi?
Cevapla