Tesettürlüyum ama hiç bı zaman kendimi tesettürlü gibi hissetmedim bunun sebebi zorla kapanmak olabilir mi?

Eşimle severek kaçarak evlendigimi için ailesi de açık olmamdan rahatsız oldukları için bende kapandım. Çünkü sürekli kavga çıkıyordu ki ben her zaman uzun hırka giyen biriydim. Acıktım evet ama hatlarimin belli olmaması için dikkat ederdim. Ama evlenince birde kaçınca malesef söz hakkım olmadı. şu an tunik pantolon giyiniyorum. Ama içimde hep burukluk var. Kapalı olduktan sonra sanki çok kötü bir insan oldum diye düşünüyorum. Ve çok mutsuz. Bekarken açıkken çok mutlu neseliydim ozgurdum. Ben çok mu yanlış düşünüyorum?
Tesettürlüyum ama hiç bı zaman kendimi tesettürlü gibi hissetmedim bunun sebebi zorla kapanmak olabilir mi?
Cevapla