Kapalı olduğum için kendimi baskı altında hissediyorum?

Gerçekten tam olarak bile tesettürlü olmadığım halde ne zaman sal yapıp bir yerlere gitsem kendimi aşırı kötü hissediyorum, oraya uyum sağlayamadığımı düşünüyorum insanların umrunda olmadığını bile bildiğim halde takıntı durumuna geldi. Çok fazla psikolojik olarak yorulduğumu hissediyorum. Gerçekten tesettür çok zor bir şey. 😔😔

Kapalı olduğum için kendimi baskı altında hissediyorum?
Cevapla