Kendi isteğimle kapandım ama mutlu değilim?

7. Sınıfta tamamen kendi isteğimle kapandım ama hiç mutlu değilim saçlarımı yapıp dışarıya çıkmak istiyorum ve hâlâ küçük olduğumu düşünüyorum aileme açılmak istediğimi söyledim senin kararın dediler ama okuldakilerin tepkisindende çok korkuyorum arkamdan neler söyleyeceklerini az çok tahmin ediyorum aynı zamanda günah olurum diye de korkuyorum ve zaten tesettürüde tam yerine getirdiğimi düşünmüyorum küpe takıyorum, makyaj yapıyorum, boynum açık

Kendi isteğimle kapandım ama mutlu değilim?
Cevapla