Yıllar önce aldatmış bir erkek hala sevse de neden dönmez o kadına?

(İlk önce yazdıklarımı okuyun lütfen.) (isimleri sallıyorum ben gizem o cem olsun.) Arkadaşlar çok tutkulu 1 yıllık ilişkim oldu 2020-2021 yılları. İlk sevgilimdi. Birbirimizi çok seviyorduk fakat geçmişi kirli biriydi. Hatta ilişkiye başlamadan önce dedi ki “ Gizem bugün seninle önemli bir şey konuşmalıyım. Senden hoşlanıyorum sende benden ama bilmelisin ki benim geçmişim böyle böyle.. anlattı da anlattı. Hatta pişmanlığını ses tonundan çok net anlıyordum. Keşke çok daha önce çıksaydın karşıma veya sana yakışabilseydim diye.” Ben ona seni olduğun halinle şuanın ile kabul ediyorum dedim. Bu güvenim onu daha da cesaretlendiri çok güçlü bir bağlılık ile başladık. Sorun şu ki ben bakireyim. Ve yatak deneyimim bile yoktu birlikteliği bırakın… beni bekleyeceğini söyledi. O sıra üniversite 2 idik… toy genç kanımızın kaynadığı yaşlar. Okullar başladı pandemi bitti. Öğrendim ki aldatıldım. Ağladı ağladı gözlerine bir daha bakamayacağım diyip ağladı sadece. Bana döndü gözleri kan çanağı, “bu üzerimdeki geçmiş öyle bir yapıştı ki gizem, ben bu alışkanlığımı bırakamıyorum. bu yüzden şu an seni kaybediyorum.” Dedi. Kısa keseyim bir şekilde biz ayrıldık. Sınıfımdan biriyle sevgili oldu bir kaç ay içinde. Yüreğimi o kadar yaktı ki bu. Ben aşk acısı çekerken bu kadar kısa sürede birde başka biri bulamamış mıydı? İki yabancı gibi bitirdik 2 yılı. Ben ise kimseyle sevgili olmadan. Aradan tam 4 yıl geçti dostlar. Ne sebeple olduğu bende kalsın. Bir gece instagramfan sesli konuştuk. Yıllar sonra yeniden. Aynı tutku aynı özlem.. sesinden hissediyordum. titriyordu. bizim şarkımızı çaldı sazıyla. geçmişi anlattık. yaşadıklarımızı ve ilk heyecanlarımızı. gülerek ağlamaya başladık sonra. eski numarama kadar hatırlıyordu. ben bile unutmuştum. bana dediği tek şey toyduk ve ikimizde hata yaptık. biz birbirimizi seviyorduk dedi. o an devam etmeye hazırdım dostlar. bir kelime bir adım bekledim. yıllar sonra suskunluğuma rağmen bir adım atmaya hazırdım. beni görmek istedi görüntülü açmadım ama. Bir iki kere diretti böyle. bana kendi değerimin farkında olmamı söyledi. her masada kaybettim ana sen kendini kazan dedi. değerinin farkına var yaptı. onun yokluğunu unutamasam da alışmıştım. benim böyle cümlelere ihtiyacım yoktu zaten.. seni sonsuza kadar kalbimden atıyorum dedim Allah’a emanet ol dedik helaleştik..
Yıllar önce aldatmış bir erkek hala sevse de neden dönmez o kadına?
Cevapla