Aldatılan bir erkek 15 sene sonra eski eşiyle neden tekrar birlikte olur ki?

Biriyle tanıştım 3 4 ay falan oldu evlenip ayrılmış 15 sene önce dediğine göre eşi aldatmış yakalamış öyle ayrılmışlar aradan 15 sene geçiyor bunlar buluşup birlikte oluyorlar defalarca hemde ben bunu yeni duydum 15 sene sonra birşeyler oluyorsa bitmeyen şeyler var demekki dedim aldatilsan yüzüne bile bakmazdin yalan söylüyorsun dedim aldatılan bir erkek 15 sene sonra neden birlikte olur ki saçma geldi yani siz de düşüncelerinizi yazar misiniz

Aldatılan bir erkek 15 sene sonra eski eşiyle neden tekrar birlikte olur ki?
Cevapla