Aşık olup evlenip rutine binmesi mi? Yoksa huzurlu olup yalnız olmak mı?

Aşık oldunuz evlendiniz ama rutine bindi her şey diyelim. O eski aşk kalmadı hatta soğudunuz. Diğeri de aşık olmadınız evlenmediniz ama bunun getirdiği hüsranı da yaşamadınız. kendi halinizde kendi huzurunuzda yalnız yaşıyorsunuz. hangisi?

Aşık olup evlenip rutine binmesi mi? Yoksa huzurlu olup yalnız olmak mı?
Cevapla