Evlilik insanı mısınız, yoksa tek başına yaşayıp yalnızlıktan zevk alan mı?

Çok düşündüm, kendimi yıllarca analiz ettim. 2020 yılına kadar yalnızlıktan zevk alan ve bunu seven biriydim ama Kasım 2022 ayında bütün fikrim değişti. Hayatıma nikah kanalıyla bir insanı almanın ne kadar değerli bir şey olduğunu gördüm. Şimdi o insanı arıyorum.

Peki ya siz? Evlilik mi yalnızlık mı?

Evlilik insanı mısınız, yoksa tek başına yaşayıp yalnızlıktan zevk alan mı?
Cevapla