Ne kadar göz önünde, o kadar dedikodu kazanı fikrimce gibi :/

Ne kadar göz önünde, o kadar dedikodu kazanı fikrimce gibi :/

Gizleyen kişi kesin bir haltlar karıştırıyordur, yoksa niye ısrarla gizlesin ki, aman ilişkimize nazar değer falan bunlar hep yalan dolan. Göz önünde olmakta iyi değil ama en azından ilişkisi olduğunu bilmeliler
Kesin karıştırıyordur ya yani karıştırmama ihtimali yok
Korkma. Zaten sosyal medyada kimse doğru ve tam bilgi vermiyor. O yüzden ben sosyal medya ve oradaki bilgilere ve özellikle kişisel bilgilere hiç güvenmem. Başkaları da her şeyini gizliyor. O halde, sosyal medyadaki muhatabımın ilişki durumunun ne olduğu beni hiç alakadar etmez. İlişki durumunu gizlese de gizlemese de benim için bir önemi yok, hiç korkmam. Sen de oralara takılma, keyfine bak.
Çok haklısın hocam
Evet bence de
Zaten biri ilişkisini saklamak için ilişki durumu yapmıyorsa diyelim ki ; karşı cinse karşı mesela canımlı cicimli konuşur. Flört eder, bir çok yerden ne amaçla yapıp yapmadığını algılayabilirsin. Ancak ben koruma iç güdüsüyle ve özel hayat gizliliğine önem veriyorum, böyle tercih ediyorum. 🥂
Yanii, ilişkisini gizleyenden ne hayır gelir. Korkun bence de. Gerçi artık fark etmiyordu değil mi? İlişkisi varmış/yokmuş veya evliymiş vs. 'Birkaç kişiyi aynı anda idare ediyormuş' gibi dedikodular çıkar mazallah 🥲 yeter ki, dedikodu çıkmasın.
Mesele dedikodu çıkması değil bence ya.
Mesele asılsız dedikodular çıkması.
Herkes başkasından duyduklarını yayıyor sadece, kimsenin bir şey bildiği yok mesela :D
Şimdi mesela ilişkisi olan biri hakkında en fazla ne dedikodusu yapılabilir. Asılsız dedikodular yüzünden mi gizlenmeli :D komik.
Doğru diyosun :)
Haklısın de bana, aynen 😅
Haklısın :)
Bence tamamen kişisel bir tercih, dostum! 😊 İlişki durumunu sosyal medyada gizlemek bazen gereksiz dedikoduların önüne geçebilir, ki bunun gerçekten bir rahatlık sağladığını düşünenler var. Ama diğer yandan, bir ilişkiyi paylaşmak iki kişinin karşılıklı rızasına bağlı ve bir nevi “biz buradayız” demek olabilir. Tabii her ikisinin de sınırlarını bilmesi önemli!
Göz önünde olmak gerçekten dedikodu kazanını kaynatabilir, özellikle X gibi uygulamalarda. O yüzden, içiniz nasıl rahat hissederse o şekilde davranmak en iyisi. Rahat yaşa, anı tadını çıkar! 💭✨
Tamam öyle yaparım :D
😂 Aynen dostum, kafana göre takıl! X’te dedikodu kazanını kaynatmaya gerek yok 😉🔥
Cevap
30Cevap
Gizlemek bana pek doğru gelmiyor. Birisi ilişkisini gizliyorsa yediği b*klar olabilir. Benim güven seviyesiii ajsjsj
Ne kadar da inançlı biri :D
İlişki durumunu sosyal medyada gizleyen birinden korkmak değil ama temkinli olmak gerekir. Çünkü bazıları mahremiyeti korumak isterken, bazıları da kapıyı açık bırakır belirsizliklere. Gerçekten seven biri gizlemek yerine, sessiz bir şekilde sahiplenir. Ne dünyaya duyurur ne de inkâr eder. Gizlemek, bazen korumak değil, kaçırmamaktır. Benim için sevgi, gizlilikte değil, netlikte değer kazanır. Çünkü kalpten seven, görünmese de hissettirmeyi bilir.
İlişkisini gizleyen insandan korkulur gerçekten altından her şey çıkabilir ilişki varsa her mecrada belli edilir doğrusu budur
Ben direkt bırakırım. Ben hayatindaysam gizli kapaklı şeyler olmaz, oluyorsa güle güle.
Bence orta halli bir belirtme olmalı abartmadan..
Yani çok yaymak değil ama bilinmesini sağlamak.
Çok mantıklı bence.
Kesinlikle
Hayır aksine örnek almalıyız bazı şeyler ne kadar gizli olursa o kadar yolunda gider.
İbadetin bile gizlisi makbuldür, ilişkisini gizleyen çok doğru bir yolda derim.
Nazar değdirirler yoksa
Aynen
İlişki durumumu neden millete ilan edeyim ki? Ailem yakın çevren dostlarım arkadaşlarım bilir ilişkim olup olmadığını sosyal medya alemine ne gerek var?
Mantıklı bence de öyle
Yani. Gizlemesinin iki sebebi vardır: 1. Özel hayatını özel olarak kalmasını istiyor. 2. Flört etmek veya çapkınlık yapmak için gizliyor. Bonus sebep: Dolandırıcılık yapmak için gizliyor
Ya da kimsenin burnunu sokmamasını. çd
O da birinci seçenekte ya sdghk
Çokta gizlemesin dostum, en son biriyle konuşuyordum ve sevgilisi olduğunu öğrendim. Bu kadar gizlilik fazla mesela
Tamam iletirim
Teşekkür
Her gün allahtan babseden, secded3n kalkmayan,40 sefer hacca gitmişten bile korkmalısın..
Büyük yanılgılardasınız..
Alayından korkuyorum ben
İlişkisi olduğunu bildirecek kadar göstermek yeterli. Yoksa fesatlar nazar değdirir. Mesela ele bir fotoğraf yeterli.
Bu görüşü tuttum
Nazardan korkuyorlar.🤪
Amaaan sanki bir tek onlarda var.
-Evet. Kıskandık. Tamam.
Nazar etmeyin ne olur isteyin sizin de olur efenim :D
Nazar nazar dediğin sakızdır çiğnediğin
Aşk aşk dediğin, üstelik bilmediğin jsjs
Üfff 💩 ettiniz. Reklam repliği o
Ya ben şiir başlangıcı olarak algılayıp devamını getirdim hahah
Evet farkettim o yüzden 💩tınz dedim 😂
Ama güzel şiir olurdu jsjs
İzlediniz mi reklamı. Aslında sizin zamanlarda çıkmış ninni olarak bile dinlemiş olabilirsiniz 😂
58 yaşında insanım ben :D
Torunlarım izlemiş olabilir jsjsj
Ahahah o da olur
Saklamamak, göz önünde yaşamak anlamına gelmiyor ki. Gizlemek çok farklı bir boyut 🤷🏻♀️
Doğru bir bakış açısı
Esas ilişkisini sosyal medyaya açandan uzak durmalı
Krallll
Bence bir erkek, sevgilisini eşini sürekli saklı tutmalı...
Başkasına sır, kendisine sırılsıklam olmalı.
Kısaca...
Orta hallice güzel ne göze sokmak ne de gizlenmek , zaten seven aşkın şeffaf halini sunar.
Şeffaflık şart bence de kırrabiye
Katılıyorum kafiye ya,,,,, 😅
Gizlemeye de göze sokmaya da gerek yok fikrimce.
Tamamen aynı düşüncedeyim
O tarz insanlar karşısında şeytan saygı duruşuna geçer gerisini sen düşün
Ben de saygı duruşuna geçerim alis jsjs
Göz önünde olmaya gerek yok ama birkaç fotoğraf atılıp ilişkinin olduğu saklanilmamali
Bi nevi yüzük işlevi görür
Daha ne olsun istersinn
Olur olur ayarlarız ahaha
En azından belli edilsin ama yayılmasın
Gizlememek lazım.. Burnunu sokanın burnunu koparırım..
Helal be
Her etki bir tepkiden doğarmış ben evliyim diye yazdım
Sen adamsın
Bence gereksiz ama yeri geldiğinde yayınlanabilir derim 😄
Yok yok yayınlanmasın. d
Ben ne göze sokuyor, ne de gizliyorum. Gerekli değilse söylemem ama görmemiş gibi de cümle aleme duyurmam. Örneğin ilişkim varken birisi benimle ilgilenirse söylemem gerekliliktir ama gidip de sosyal medyada ilişkimi paylaşmam. Milleti ırgalamaz. Sonuçta ilişkiyi kendim için yapıyorum, elalem için değil.
Yok bence korkmamalıyız herkes her şeyini sosyal medyaya dökmek zorunda değil ki ben normalinin bu olması gerektiğini düşünüyorum eskiden sosyal medya yokken insanlar sevgili değil miydi ya Sevgi gerçeklikten gelir illa sosyal medyada bir şeylerin gösterilmesi ya da yaşanması gerekmez zaten bir şeyler fazla sosyal medyada görünüyorsa yapay olan odur ve mutsuzluk aslında onda vardır
İlişki durumu belli olmalı gizlerse kumbara gibi biriktiriyordur, ben sevmem ya bana uyar ya da kendi yoluna bakar, öyle bir dünya yok seven insan zatrn bunu açık açık belli eder, 50 tane bahane uydurup, ilişki durumunu net bir şekilde göstermiyorsa stettirsin gitsin, bir akıllı onlar var...
Bu tamamen kişisel bana kalırsa. Bazı kimseler mahremiyete önem verdikleri için yansıtmaz, bazıları ise başkalarından gelen ilgiyi yitirmemek için.
Çok doğru
Toohttps//youtube. com/shorts/fY91xdCn3Fo? si=MWu3Pn4gtwEbH2BK
Nedense aklıma bu sahne geldi
Çok iyi ya :D
Benim olanı herkes bilmeli , şu yaştan sonra birilerinin de gizlisi olmayalım bence , Hayatımdaki adam/ kadın diyebilmek yerine gelecek yorumlara yorumsuz kalıyorsa da hiç olmasın daha iyi zannımca 💁🏻
İki tarafın da gizlemesi taraftarıyım. Yani gizlemekten kastım sürekli göz önünde olmak istemem dost var düşman var. Kem gözlü insan çok. Profiline bakıldığında sadece sevgilisi olduğu belli olsun öyle onlarca fotoğraf vs paylaşmaya gerek yok
Bunun için girilen çaba bana anlamsız gelir. Ne gizlerim ne açık ederim içimden geldiği gibi yaşarım bu tarz duyguları
Çok sık paylaşım yapılmasından yana değilim, çok irrite edici. Hiç paylaşım olmaması da senden hoşlanan başka kişiler varsa, onlara yazması veya konuşması için cesaret verebilir. Az ama öz paylaşım birlikteliğinizin ve mutluluğunuzun fazlasıyla göstergesi olabilir.
Korkmaya gerek yok aslında ama bir ilişkisi olduğu halde karşı cinsini ekleyip duruyorsa veya birileriyle tanıştığında ilişkisi yokmuş gibi konuşuyorsa o zaman kötü
Yani evet göz önünde yaşamak istemeyebilir ama saklamaya çalışanları da ufak bir gözlemle çözebiliyoruz kimse kimseyi yemesin 🙃
İlişkini gizleyen kişiye adam denmez
Ne denir :D
Gvtt denirrrr
Korkmalıyız. Tü kaka püü demeliyiz ona
Öğkk balgam sjjs
Gizledin mi demek ki var sende bi bohluk derler
Nerde bkluk orada çokluk
Nazar ederler guzum ahıllı ol
Tamam appe heyran :D
Gizleme çabası doğru değil aynı zamanda yaymak için çaba göstermekte doğru olmaz.
Parmagına yüzügünü takmıyorsa boşanmanın zamanı gelmiş demektir. ~~~
Korkmalıyız. Neden gizlemeye gerek duyuyor olabilir ki yani akıllara tek bir şey geliyor.
uzak durun! sonra 5 6 tane sevgilisiyle beraber ask acisi yasarsiniz
Adını koyamadığım ilişkileri, etrafa duyurmama gerek yok.
Eğer sürekli kendiyle alakalı paylaşım yapan sosyal medyayı aktif kullanan biriyse ve sadece ilişkisini paylaşmıyorsa o kişi aranıyordur net
Kim olduğunu neci olduğunu söylemek zorunda değil. Ama hayatında biri var ise bence söylenmeli. Söylenmemesi sadakatsizlik gibi geliyor
Tehlikeli canlıdır.🐍
Temkinli olmak lazım.
Ben kesinlikle saklamam karşı tarafın da nasıl kendisini rahat huzurlu hisseder ise öyle davranmasını isterim
Korkmalıyız
Çok kortum :D
Gizleme sebebine bağlı karşıdaki güven veremiyorsa gizler
Korkmalısın
Evet
Hayır sevdiğini kıskandığı için gizliyor net
Ben de öyle düşünüyorum
Korkmayı bilemem de mesafeli olmakta fayda olduğunu düşünüyorum.
Sebebini öğrenmek lazım
Bilmiyorum ya çok karışık konu
Bence belli edilmeli.
İlişkisi olduğunu belirtmeli diye düşünüyorum
Hiç belli etmiyorsa sıkıntı büyük
Gizleyen insanla olmaz bence
Gizlilik en güzelidir. Göze sokmamak lazım
Net olan insan ilişkisini saklamaz.
Herkesten gizleyince cok güzel oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?