İnsanlar sosyal medyadan birileriyle tanışmaktan neden korkuyor?

Ne var bunda anlamıyorum eskiden Facebook Messenger falan vardı bir çok yakınım oralardan birileriyle tanışıp evlendi çocukları oldu ve gayet mutlular şimdide tanışmak için en iyi 2 platform var birisi Instagram birisi de Twitter ben sevgilimle Twitter'dan tanıştım ve iyi ki de tanışmışım hatta evlenmeyi düşünüyoruz reel hayatta çevremde olan insanlarla sanalda tanıştıklarım kadar anlaşamadım hatta sanalda kendi hayat tarzıma göre her türlü insanı bulabiliyorum ama reel de bu çok zor hem ne gibi bir bahaneyle gidip tanışıcam ki? Okulda olsa neyse ders çalışırım onun olduğu sınıfa kendimi aldırırım falan ama sanalda bu kadar kolayken insanlar neden önyargılı yaklaşıyor? Yok sapık yok dolandırıcı yok tipsiz falan diyorlar komik geliyor
İnsanlar sosyal medyadan birileriyle tanışmaktan neden korkuyor?
Cevapla