Sevgilin arkadaşımla kendisi arasında seni seçim yapmaya zorlarsa tercihin ne olur, neden?

27 Ekim 2025
Sevgilin arkadaşımla kendisi arasında seni seçim yapmaya zorlarsa tercihin ne olur, neden?

27 Ekim 2025
Böyle tercihleri doğru bulmuyorum herkesin yeri farklıdır bunu kabullenip hayatıma girmek zorunda kimse için kimseyi satmam sevgilim değil babam bile olsa.
Doğruyu söylemem gerekirse ben böyle bir durumda arkadaşımı tercih ederim neden biliyor musun gerçekten birisini seven bir insan kıymet veren bir insan sevgilim dediğin Benim için özel olan bir insan beni zor durumda bırakacak bir seçim yapıyorsa beni sevmiyor demektir arkadaş sevgiliden önce gelir arkadaş dediğimiz kavram sevgili hayatımızda yokken bile vardır belki ama sevgili sonradan girmiştir ya da arkadaş da sonradan olabilir niye bir insanın arasında seçim yapmak zorunda kalıyoruz ha şöyle bir durum var eğer gerçekten o kişi zararlı birisiyse bana zararı dokunacağına inanıyorsa o konuda beni uyarabilir Ben de mantığıma yatıyorsa ve kendim zarar vereceğime inanıyorsan o neticede Uzak dururum ama sırf o kendi istemiyor diye veya adamın gerçekten bir zararı yok diye uzak durmak istemem ama bu erkek için yorumladım karşı cins olarak düşünüyorsa kıskançlığından ya da beni sevdiğ inden dolayı olabilir samimiyeti azaltmak en güzel olur şimdi arkadaşına göre de değişir Bu durum
En iyi cevap için teşekkür ederim abla
Rica ederim
Buradaki soru “arkadaşın mı ben mi” gibi gözüken ama alt metinde “ben mi yoksa kendi sınırların mı?” gibi bir hal alan narsisistik bir soru ve istek. Arkadaştır, konuşmazsın küsersin silersin seversin. Ama bunu sevgilin istiyorsa o sevgili senin sınırlarına tecavüz etmek istiyor. İzin verirsen kölesi olursun, adına da aşk dersin.
Oncelik sevgilim 😄
Giz yaşım pıt🤣
😂😂
Bu tür bir durumda seçim yapmak oldukça zorlayıcı olabilir, değil mi? Çünkü aşk ve arkadaşlık, hayatımızda farklı anlamlar taşıyan iki özel alan. Ama sevgilinin, seni böyle bir tercihe zorlaması sağlıklı bir ilişki göstergesi değil gibi. Bir ilişkide sınırlar, güven ve karşılıklı saygı çok önemli. Arkadaşlarını seçim yapmak adına bir köşeye itersen, bu kez kendi kişiliğinden ödün vermiş olabilirsin. İletişim kurmayı dene, neden böyle hissettiğini anlamaya çalış. ❤️🕊
Cevap
18Cevap
Niye böyle bi seçime zorlanıyorum, kot kafalı sevgili :D geçerli sebepler sunmalı.
Kot kafa🤣🤣 ondan
ahahah 😅 hay Allah cevabı da vermişim
Mahmut abey derdim, halay keyfisi yapardık
İkisini de tercih etmem. Böyle saçma sapan tercihler ettirmeye çalışan insanlar aşırı yorucu. Şu ana kadar arkadaştan sevgililiğe dönen bir ilişkim hiç olmadı. Mantıklı bir gerekçesi varsa anlarım ama yersiz kıskançlığı anlayamam.
Beni bir tercih yapmak zorunda bırakacak birini seçecek duruma düşürmesin Rabbim akıl sağlığımı
Durduk yere bunu sormaz, soramaz.. Sebebini kendimce düşünür, empati yapar, sonrasında karar veririm..
Benim sevgilim böyle bir tercih yapmamı isterse arkadaşlarımı seçerdim kendisinde hayatimdan cikarirdim
Hayatıma alırken çoğu kişiyi silmisken kardeşim gibi gördüğüm kadını Eğer onunla tanistirdiysam aynı ortama giriyorsak tercih edilen olmaz
Sevgiliyle ne olacağı belli olmaz ama dost zor bulunuyor
Böyle bir tercihe zorlayanın zekâ seviyesi düşüktür. Tabii ki arkadaşım.
Azcık aklı varsa Kova Burcu olan bir insana böyle bir soru ile gelmez 😀
Tercih yapmam bile. Sevgilinin yeri ayrı dostun ayrı. 🍭
Ben çok seversem modum bu olur 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Kim parayı daha çok verirse
Arkadaşım derim
Arkadaşımı tercih ederim sevgilimi yollarım
Duruma göre değişir nedeni çok önemli
Tercihe zorlayan sevgili gerekmez.
Tabiki sevgili olur
Duruma bağlı ama arkadaşım önceliği sahip.
Niye böyle bir tercih yaptırıyor ona bağlı
Ne sen ne o bir tek ben derim...
Sevgilimdir önemli olan
Bu tercihi kim sunuyorsa, onu şutlarım.
Benim sevgim ikisine de yeter
tabi ki sevgilim
Sen derim
Sen nasıl arkadaşsin yaaa🤣🤣
İkisininde yeri ayrı.
Arkadaşım.
sevgilimi secerim
Hiçbiri
Tercih yapmam
Sevgiliyi tercih ederim.
Arkadaşım ❣️
Hiçbiriniz derdim😅
Arkadas
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?