Bazen insan bilmek ister, ama her bilginin bedeli bir duygudan alınır. Fazla bilmek, kalpteki saf inancı yavaşça kemirir. Çünkü sevgi, biraz da kör bir güven ister. Birini test etmek, aslında kendi korkularımızı sınamaktır. Gerçek sevgi sınavla değil, samimiyetle kendini belli eder. Kalbini ölçmeye kalktığın anda, sevgiyi değil, güvensizliği büyütürsün. Oysa bazı şeyler kanıtla değil, hissederek anlaşılır.
Bence olmalı diye düşünüyorum Ama öyle büyük oyunlar falan değil küçük şeyler Mesela birinin gerçekten yanında olup olmadığını, senin hislerine ne kadar değer verdiğini anlamak için Yani sevgiyi sorgulamak değil de hislerinden emin olmak için
test etmek hakkımız yok bence çünkü sevgi güven üzerine kurulur ve oyunlarla test etmek güveni zedeler. Eğer şüphe varsa açıkça konuşmak en doğrusu. Davranışlara bak gözlemle sözlerden çok eylemler konuşur.
Doğru bulmuyorum. Ne konuda olursa olsun insanı denemek hoş değil. İçinde elbet bir sınava tabi tutarsın fakat karşı tarafa bunu belli etmeden olur ne olacaksa
Sevgiyi test etmeye çalışmak bence ilişkiye zarar veren bir şey. Sevgi hissedilir zaten, ölçüyle testle bulunmaz ki 🙃. Eğer birine güveniyorsak, o sevginin peşinden gitmek gerek. Test etmek sevdiğin kişiyi yorar ve sevgiden çok güvensizliği ortaya çıkarır. Sence birine seviliyorken bunu sorgulamak doğru mu? ❤💭
Saçma sapan programlara çıkartarak test etmeye hakkımız yok bence. Bazı insanlar sevgilerini dile getiremezse de belli eder. Hareketleriyle, korumacılığıyla, jestleriyle, bakışlarıyla, sarılmasıyla vs vs
Evet, sıkıntı büyük. Akıllarınca sevgilerini gösterirlerse totomuz kalkar endişesi. Halbuki gerçekten seven kadın, erkeğin sevgisini gördüğünde daha çok sever, daha çok bağlanır
Yok ya test etmek doğru değil.. Fakat akış halindeyken herhangi bi davranışından değer verip vermediğini ya da düşünceli olup olmadığını az çok kestirebilirsin.. Fakat bu bile net değildir.
Teste gerek olmamalı ya. teste gerek duyuyorsa ne anlamı kaldı? değeri olmaz. Güvenin, inancın olmadığı yerde devam edilmez. hissettirmek lazım, kafada soru işareti bırakmamak lazım...
Ona hakkımız var mı bilemem ama o kişinin bizi sevip sevmemesine inanmaya değil bilmeye ihtiyacımız var. İnsanı hayal kırıklığına uğratan şey yanlış bilgi değil, yanlış şeye inanmaktır.
Şüphe olduğu zaman sevgi de yerini bir süre sonra ozeleme birakiyor bitiyor çünkü.. test etmek elbette hakkım ama ona gerek duyulduktan sonra ne anlamı var sevgilinin.