Sevilmek bizlerin de hakkı değil mi, Bi bakar mısınız?

İyi geceler arkadaşlar..

Sevilmek bir ihtiyaçtır. Yani insan duygusal bağlar kuran bir varlık. Kendi adıma ben bu işlerden hep uzağım. İnsanlarla olan ilişkilerim hep hassastır. Karşı cins ile bir ilişki zaten kurmadım. Çekimser biri değilim öz güvenim hep takdir edilir, içten samimi biriyim buna rağmen hiçbir bağ kurmadım kimse ile bazen bişeyler oluyor gibi olup hiçbişey olmuyor. Sorun nerede diye sormadan edemiyorum. Okuluma geleceğime çok odaklıyım. Kendime bişeyler katma derdindeyim sürekli. Ama ilkokul arkadaşlarıma bakıyorum lise keza aynı şekilde başka başka insanlar olmuşlar. Bazılarının hayatlarında birileri var bazıları kendi ailelerini kurmuşlar. İstemsizce kendlme baktım. Garip bir histi. Ben sevil ek nasıl bir his onu bile bilmiyorum 🤷‍♀️. Azıcık kötü hissettim sanırım. Tatlı küçük bir kıskançlık da olabilir 🙂. Ama nedenini merak ediyorum sorun nerede sizce 🥺 gerçekten de bazı seçilmişler sevilmeyi hak etmezler mi bizlerin hayatı sadece kariyer mi olmalı ne düşünüyorsunuz?

Sevilmek bizlerin de hakkı değil mi, Bi bakar mısınız?
Cevapla