İyi geceler arkadaşlar..
Sevilmek bir ihtiyaçtır. Yani insan duygusal bağlar kuran bir varlık. Kendi adıma ben bu işlerden hep uzağım. İnsanlarla olan ilişkilerim hep hassastır. Karşı cins ile bir ilişki zaten kurmadım. Çekimser biri değilim öz güvenim hep takdir edilir, içten samimi biriyim buna rağmen hiçbir bağ kurmadım kimse ile bazen bişeyler oluyor gibi olup hiçbişey olmuyor. Sorun nerede diye sormadan edemiyorum. Okuluma geleceğime çok odaklıyım. Kendime bişeyler katma derdindeyim sürekli. Ama ilkokul arkadaşlarıma bakıyorum lise keza aynı şekilde başka başka insanlar olmuşlar. Bazılarının hayatlarında birileri var bazıları kendi ailelerini kurmuşlar. İstemsizce kendlme baktım. Garip bir histi. Ben sevil ek nasıl bir his onu bile bilmiyorum 🤷♀️. Azıcık kötü hissettim sanırım. Tatlı küçük bir kıskançlık da olabilir 🙂. Ama nedenini merak ediyorum sorun nerede sizce 🥺 gerçekten de bazı seçilmişler sevilmeyi hak etmezler mi bizlerin hayatı sadece kariyer mi olmalı ne düşünüyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer