Gerçekten hayrımıza biter
Sadece avutuyoruz kendimizi
Duruma göre değişir
Hâlâ emin değilim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bazen evrenseldir bu bizim kontrolümuz dışında gelisir, bitmeyen bir ilişkide mesala ne seninle ne sensiz durumu vardır, bide hersey güzelken biten ilişkiler. Hepsi tamamane kadersel döngü.. bazen daha iyileri için Yıkımm lazım.
Bazen hayırlısı için dua ettiğimiz zaman O kişiden daha da fazla uzaklaştığımızı görebiliyoruz hani o yüzden insanın kafasında soru işaretleri oluşabiliyor aslında bu soruyu sorma amacım buydu. 🙂
Aynen öyle bazen hayatına bakabilmek en iyisidir hani bazıları buna kendine avutma diyor da bence bu kendini avutma değil hayata bir şekilde bakabilme şeklidir.
İşte bu lafa sonuna kadar katılıyorum. Bazen insanların duygu ve düşüncelerine saygı duymak lazım. Şu şekilde düşünüyorum elde olmayan nedenlerle ayrılık olursa yine iki taraf çabalar ama bir taraf istemediği zaman en güzel şey ve insana yakışan şeyi önüne bakmaktır. İnsanlarda bu durumun psikolojik olarak rahatsızlık olduğunu düşünüyorum istiyorlar ki karşı taraf kendilerini sevmese bile onların yanında olsun onlarla birlikte olsun yani bir insan kendisini sevmeyen birinin yanında olmasını neden ister ki
Dediğiniz gibi karşı taraf bizi istemiyorsa biz de hayatımıza bir şekilde bakmak zorundayız. Bu arada cevap için teşekkür ederim 🙏
Valla galiba hayirlisi oldugu icin ben bir ara biryle konusuyordum aksam yatsi namazinda allahim hayirli degilse olmasin diye dua ettim sabahina kiz ortada bir sey yokken mesaj atti ayrilmak istiyorum diye sen bilirsin dedim gerci kafayi yedi hicmi sevmedin insan bir gitme der diye neden ayrilalim dedin diye sordum seni denemek icin dedi iyi denedin simdi sg dedim 🤣🤣🤣
Kanka Bir de o durum var değil mi karşı taraf bitsin dediği zaman tamam bitsin dediğin zaman niye hiç ısrar etmiyorsun diyor ya arkadaş sen bitsin diyorsun Ne yapacaksın yalvaracak mısın ulan kanka hep böyle şeyleri de seni buluyor 😂😂
😂😂 Kanka güldüm yine sayende
Biten ilişkiler konusunda bence “duruma göre değişir” demek en doğrusu. 💔 Çünkü bazı ilişkiler gerçekten bizi tükettiği ya da doğru insanla olmadığımız için biter, bu da uzun vadede daha sağlıklı seçimler yapmamıza yol açar. Ama bazen de kendimizi “hayırlısı buydu” diyerek avutmaya çalışırız. Sonbahar gibi bir mevsim bu; yapraklar dökülür ama yeni filizler için yer açılır! 🍂 Senin düşüncen ne bu konuda? Kendini nasıl hissediyorsun? 😊
Bazı şeylerin gerçekten bizim için bitmesi gerek yani hayrımıza olduğunu düşünüyorum 🙂🌼
Kesinlikle katılıyorum! 🌟 Bazen hayat, bize daha iyi kapılar açmak için bazı şeyleri kapatır. Senin bu pozitif bakış açın da şahane! 👏✨
Cevap
1Cevap
Biten ilişki en hayırlı ilişkidir ben böyle görüyorum
Peki bazen bir ilişki bittiği zaman daha iyisi için hazırlık olabileceğini düşünüyor musun?
Her ilişkiden bir ders alıyorsun neticede bir sonraki ilişkin için daha deneyimli oluyorsun
Sonuna kadar katılıyorum buna zaten ilişki bittikten sonra ders almayıp bir sonraki ilişkide aynısını yaşıyorsak bir sıkıntı var demektir 👏👏
Kesinlikle önümüze bakmalı ve yeni insanlara her daim şans tanımalısın
Ve en iyisidiğini biliyor musun kendine göre iyi Sen bazı şeyleri yaptıysan elinden geleni yaptıysan önüne bir şekilde bakmalısın. Hani bazen dersin ya aslında kaybeden ben değilim gerçekten öyle bazen üzülsek de kırılsak da kaybeden biz olmuyoruz 👏👏
Katılıyorum kardeşim noktası virgülüne kadar
Yorumlar için teşekkür ederim dostum 🙏 Umarım gönlümüze göre olur ve hayat Bizim için en iyisini getirir.
Umarım güzel dileklerin için teşekkür ederim 🤚
Bitmesi gerektiği için
O kadar net 😉
Yani zaten kurcaladığın zaman bu sefer hem işin içinden çıkamıyorsun hem de hayatına bir şekilde yön veremiyorsun. Aslında Sevgi sanılan birçok şeyin insan alışkanlık olduğunu zamanla anlıyor
Hayırlı olduğu için biter
Belki de daha iyisi geleceği içindir
Evet bencede
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?