Sizce biten ilişkiler bazen bizim için hayırlı olduğu için mi biter, yoksa bu sadece kendimizi avutma biçimi midir?

Gerçekten hayrımıza biter
Sadece avutuyoruz kendimizi
Duruma göre değişir
Hâlâ emin değilim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sizce biten ilişkiler bazen bizim için hayırlı olduğu için mi biter, yoksa bu sadece kendimizi avutma biçimi midir?
Cevapla