İlişkilerimizde biz olmayı beceremediğimiz için mi ayrılıyoruz, sevdiklerimizin veya bizim bencilliğimiz mutlu olmamıza engel mi?

İlişkilerimizde biz olmayı beceremediğimiz için mi ayrılıyoruz, sevdiklerimizin veya bizim bencilliğimiz mutlu olmamıza engel mi?
Biz olmayı başarabilmek.
Bir çok çiftin bu konuda başarısızlığı ilişkilerin bitimine neden olur dahası bir çok evliliğinde bitiş nedenlerinden birisi budur..
Birisini sevip hayatına alınca onu kendi benliğinden görmen gerekir zira..
Eğer hala sen ben lafı geçiyorsa.. hele evlenmiş isen biz diyemiyorsan eğer sorun var demektir..

Mutluluğumuza engel olan şey sevdiklerimizin ya da bizim bencilliğimiz olabilir mi?

İlişkilerimizde biz olmayı beceremediğimiz için mi ayrılıyoruz, sevdiklerimizin veya bizim bencilliğimiz mutlu olmamıza engel mi?
Cevapla