Neden bazıları sevdiğine kavuşup evleniyor da biz hep yarım kalıp acı çekiyoruz?

6-7 ay önce ilişkim bitti çevremde özellikle Instagram’da gördüğüm kadarıyla herkes mutlu, eşini bulmuş evlenmiş, işini eline almış ancak ben sevdiğime kavuşamadım, hayat çok gördü bana bunu. Sizce neden bazı insanlar sevdiğine kavuşurken bazıları da hiç kavuşamıyor, neden böyle? Neden biz hep yarım kalıyoruz, neden üzülen biz oluyoruz? Erkekler ilişkinize eğer karşınızdakinin sizi sevdiğine, değer verdiğine inanıyorsanız sahip çıkmak çok mu zor, neden sizi isteyen insanın elinden tutmayı beceremiyorsunuz, neden mutluluğu çok görüyorsunuz, sizi seven kişi için neden çabalamıyorsunuz? İlla ilişkinin bitmesi mi gerekiyor aklınızın başınıza gelmesi için? Kız da istediği kadar çırpınsın evlilik erkek çabalarsa olacak olan bir şey, neden sizi seven insanların ahını alıyorsunuz, neden? Sizin yüzünüzden insan aşka küsüyor, sevgiye küsüyor, sadece ağlıyor tek başına yapayalnız, bunu neden yapıyorsunuz?

Neden bazıları sevdiğine kavuşup evleniyor da biz hep yarım kalıp acı çekiyoruz?
Cevapla