Neden bazı insanlar sevdiği kişiyle evlenip mutlu olurken bazılarına nasip olmuyor?

Neden bazı insanlar genç yaşında sevdiğine kavuşup mutlu bir hayat sürerken neden bizim gibiler sevdiğine kavuşamıyor bir mutluluk bile çok görülüyor? Neden biz sevdiğimiz adamın dizinin dibinde olamayıp şartlar el vermediği için uzaklaşmak ve mantıklı düşünmek zorundayız? Neden biz mantılı düşünmek zorundayız da bazı insanlar duygularını dinleyip mutlu olabiliyorlarsa bizim suçumuz ne biz niye böyleyiz? Neden biz mutlu olamıyoruz bu hayatta? Kabe’ye giden aracı mı taşladık, ekmeğe mi bastık biz niye mutlu olamıyoruz bu hayatta bir kanadımız kırık? Çevremde bakıyorum çoğu kişi sevdiğiyle evleniyor biz nerde hata yapıyoruz?
Neden bazı insanlar sevdiği kişiyle evlenip mutlu olurken bazılarına nasip olmuyor?
Cevapla