Neden bazı insanlar sevdiğiyle evlenip bu hayatta cenneti taşarken bazıları çok sevip sonra ilişkisi bitiyor?

Neden bizim neyimiz eksik biz bu hayatta sevdiceğimizle mutlu olmayı hak etmedik mi, bizim suçumuz ne? Neden bazı insanlar gece uyurken sabah uyandığında sevdiği yanındayken biz niye hep yalnızız bir başımızayız, neden ağlayarak müzik dinliyoruz halbuki hepimiz çok sevdik anlatılmayacak kadar. Neden hayat bu konuda bize sırtını dönüyor. Her şeyim var mutluluğum yok. Sen kadınsın illaki bulursun birisini derseniz o iş öyle olmuyor insan aşık olduğu her şeyin ilkini yaşadığı insanla evlenip yuva kurmak istiyor neden biz duygularımıza göre hareket edemeyecek kadar profesyonel ve mantıklı olmak zorundayız. Ben çok yoruldum mantıklı olmaktan.20’li yaşların başlarında insan sevdiğinde istiyor
ki onunla bir gelecek kursun ancak şartlar el vermiyor ama neden el vermiyor. İki buçuk yıllık ilişkimi artık çok yorulduğumuz ve yıprandığımız için bitmek zorunda kaldı üstüne uzak mesafe sorunu. Ben anlamıyorum Hacca giden otobüsü mü taşladık ekmeğe mi bastık neden bu konuda işimiz rast gitmiyor.
Neden bazı insanlar sevdiğiyle evlenip bu hayatta cenneti taşarken bazıları çok sevip sonra ilişkisi bitiyor?
Cevapla