28 yasindayim biri tanismak istediginde ya da ben tanismak istedigimde 1 2 gun konusup kesiyorum neden sizce?

Hayatıma kimseyi almadım, doğru insanı bekledim. Başta içimin ısındığı kişilerle konuşuyorum ama en fazla 1-2 gün sonrasında kesiyorum konuşmayı.

28 yasindayim biri tanismak istediginde ya da ben tanismak istedigimde 1 2 gun konusup kesiyorum neden sizce?
Cevapla