29 yaşındayım, ortada ciddi biri yokken yine de çeyiz düzmeye başlamalı mıyım?

Yaşım 29 hani her an bir şeyler olabilir belki diye çeyiz düzmelı miyim?
Güncellemeler
3 ay
Düzgünce yorum yapan arkadaşlara özgür fikirlerini beyan ettikleri için teşekkür ederim kötü yorum yapan arkadaşlar da ben size zorla yorum yaptırmıyorum ben fikir almak istedim sordum soracağım soruyu size sormayacağım sorayım mı sormayım mı diye soru saçma geldiyse cevaplamazsın olur biter burada birbirimizin kalbini kırmaya gerek yok.
29 yaşındayım, ortada ciddi biri yokken yine de çeyiz düzmeye başlamalı mıyım?
Cevapla