- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
8 ayAz önce de 2 aydır çıkan bir 18 yaşında kız arkadaş çiçek almadı diye sitem ediyordu Siz niye bu kadar bu çiçek olaylarına taktınız gerçekten anlamıyorum ya izlediğiniz filmlerin etkisinde kalıyorsunuz ya da büyük beklentiler içinde yaşıyorsunuz böyle şeyleri yapmayın mutsuz olursunuz. karşı tarafı da böyle şeylerle daraltmayın. Biri sizi seviyorsa ya da hoşlanıyorsa zaten size belli ediyordur. bunun için ekstradan çiçek almanıza bile gerek yok. düzgün bir ilişkiniz olsun öpün başınıza koyun :)
017 Yorumla- 8 ay
@Naz_lım anlamadım bedavaya getirsin ne demek :) bir kız arkadaşımız olduğunda İlla paraları döküp saçmamız mı gerekiyor :) güncelleme kısmını okuyarak cevabı vereyim. Çiçek almamak ile ilgili konuşmuştum ilişk iye ve gidişatı bu belirlemez En azından 5-6 görüşmede bu bir Kriter değildir. Birinin sevdiğini hoşlandığını ya da ilgilendiğini davranışlarıyla gözlemlersiniz. Bunun dışında görüştüğünde bir erkek hiçbir şey almıyorsa bir yemek bile ısmarlamıyorsa Evet bu bir sorundur. Ama bu durum sürekli olarak da tekrarlanmaz biri yemek alıyorsa öteki kahve alabilir 2 gün sonra kadın bir şey ısmarlıyorsa erkek başka bir şey alır. Kimse kimsenin sponsoru zaten olmamalı :) herkes bir gelire sahipse bu konularda da eşit.
- 7 ay
- 7 ay
O zaman evlenmeden niye ilişkiye girmek istiyorsun bir kızla ona bir destek sağlamayacaksın ne alaka yani bunu kabul eden kız yoktur ben inanmıyorum sana çünkü kızların vücudu eskiyo her ilişkide yıpranıyor ve bunu kabul etmez hiç kimse yani bundan dolayı karşılık beklerler mutlaka ben hiç duymadım biliyor musun
- 7 ay
- 7 ay
- 7 ay
@Naz_lım baktınız sonraki seferde buna rağmen elini cebine atmıyor Ondan sonra da görüşmeyin o zaman :) maalesef Bazı kadınlar da sırf yeme içme için buluşuyor Ben de öyle insanlara denk geldim O yüzden arada sırada kadın ısmarlıyorsa ya da erkek ısmarlıyorsa bir sonraki ısmarlar ya da öteki kahveyi alır erkeğin ısmarlama yemek alma kahve alma sponsor olma gibi görevleri yoktur
- 7 ay
- 7 ay
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.
8 ayAç mı döndün? Peki yemek yiyelim falan demedin mi? Ya da o hiç acıktın mı diye sormadı mı ya da kendisi ben acıktım demedi mi? Bence cimri olabilir. Sen de bir şeyler hissetmissin zaten. Cimri adamdan olmaz. Isterse zengin olsun yani. Buradaki kadınlar kadın değil, erkek 🤣 yakınlaşmak istemesi red flag zaten. Tamam isteyebilir ama sen hayır demissen tekrar istemesi red flag. Benim de buluştuğum biri olmuştu, biz de Ağustos ayı başında tanıştık, 4 kez buluştuk. Siz baya sık buluşmuşsunuz. Belki de bir an önce yatmak isteyen adamlar hızlı ilerliyordur bilmiyorum.. o da beni bir kez öpmek istedi, ben kendimi geri çektim, durdu, sonra bir daha öyle bir hamle yapmadı. En son buluşmamızda ama yan yana otururken bi yanak bi dudak ne bulduysa öptü 😄 ama rahatsız olmadım yani olsam söylerdim, dururdu. Kendimi bir kere geri çekmiştim konuşurken öptüğü için, durdu mesela orada. Özür diledi sonra ben gülünce falan gel dedi kollarıyla sardı kendine yaklaştırdı. Güzeldi yani. Galiba özlüyorum onu ama tuzlu su yanaklara zararlı 🥲
10 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
8 ayÇok yerinde bir sorgulama bu aslında. Çünkü mesele çiçek almak değil, ama bir insanın değer göstermeyi akıl edip etmemesi. Birlikte 1 ay geçmiş, birkaç kez buluşmuşsunuz ve hâlâ küçük bir jest bile yapmamışsa bu sana bir şey söylüyor:Ya seni öncelik yapmamış, ya da duygusal özeni zayıf bir insan. Durumu da iyi diyorsun, yani “imkânsızlıktan” değil, tamamen ilgisizlikten kaynaklanıyor gibi. Bir erkek isterse, bütçesi olmasa bile bir çiçek koparıp verir, bir not yazar, bir kahve ısmarlar. Burada mesele para değil niyet, incelik ve özen.
Yani evet, şu anda gördüğün tablo ufak ama önemli bir işaret olabilir. Henüz kesin “zaman kaybı” demem, ama gözlem moduna geç derim. Sana emek vermiyor, sadece rahatına göre davranıyorsa, bir süre sonra bu durum seni yıpratır.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)8 aybacım ilişkim 2.5 ay sürdü öncesinde de 3 aylık konuşma sürecimiz olmuştu 2 buçuk ayda 2 kere buluştuk çiçekçi kadın ayağımıza kadar geldi çiçek satmak için 1 tane gül ya kurban olayım 1 tane gül bile almadı bu arada kendisi boşanmıştı, ayrıldık aylar sonra eski eşiyle tekrar barıştılar sosyal medyadan gördüm karısına kocaman bir buket yaptırmış fotoğraf baya baya güncel yani eskide değil kucağındaki çocuktan güncel olduğunu anlayabiliyorum anlayacağın hiç sevilmemişim araya giren reklam gibiydim onun için, seven adam bırak buketi bir tane gül olsun alır karşısındakini mutlu etmek için
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Canım yani şimdi şöyle düşün, hediye ya da çiçek almak tamamen maddi durumla alakalı bir şey değil. Çiçek, şıklığın ve zarif düşüncenin bir sembolü... Eğer seni düşünüyor ve değer veriyorsa yaptıklarıyla bunu hissettirir, değil mi? 🥰 Kimi zaman bir çiçek, kimi zaman küçük bir jest... Bu illa pahalı bir şey olmak zorunda değil. Ama hiçbir jest yapmıyorsa biraz düşünmen gerekebilir sanki... 💐
Bence karşındaki kişinin seni gerçekten önemsediğini hissetmen çok önemli. Eğer bu konuda eksiklik hissediyorsan, belki konuşarak çözebilirsin. Çünkü iletişim her şeyin çözümü! Yüreğini dinle tatlım! 💕10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
36Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı.
s 8 ayÇiçekten çok sana nasıl davrandığınla ilgilensen daha önemli. Karakteri nasıl, sana karşı nasıl, ailesine karşı nasıl bunlar daha önemli.
34 Yorumla- 8 ay
- 8 ay
8 ayÇiçeksiz buluşmaya geliyorsa boş ver bunu hak ettiğini düşünüyorsan ve o sana böyle bir muameleyi uygun görmüyorsa görüşme bir daha. şahsen ben çiçek çok severim her buluşmada çiçek almalı beni mutlu etmek için her şeyi yapmalı bazı kızlardan şunu duyuyorum ama durumu yok üstüne gitmek istemiyorum diye almak istese öyle bi alır ki seni öyle bir mutlu eder ki gerçekten seven erkeğin neler yapabileceğini gördükten sonra kimsenin durumu beni ilgilendirmedi kendi kıymetinizi bilin kızlar 💋🩷🤍
34 Yorumla
Soran8 ayİste bu ya bazı kadınlar saçmalamış
- 8 ay
💗
Soran8 ayMesela millletin yorumuna atlamak yerine kendi engin fikrini belirtebilirsin ayrıca tek sorun çiçek böcekmi kıtmısın sen
Soran8 ayYakınlaşmasını dert etmediğimi nerden biliyorsun bir daha tatlım dersen tatlım yazan elini sokarım bir tarafına kaybol şimdi senin düşüncen s*kimde değil
Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. Mesele değerli hissetmek ben senin demek istediğini anladım. Bir tane Gül bile alsa kadin mutlu olur. Seven erkek bence söylemeden yapıyor ya sevgi, ilgi incelik dileniyorsan zaten doğru adres değildir. Yakinlasmayi düşünmesi den biraz amaç belli gibi. Ama bir iki ay daha bak. olmadi. İnsanlarin gerçek karakteri 2-3 ayda çıkıyor aşağı yukarı. Fazla ilgiyle gelen erkek bile degisebiiyor..
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı.
s 8 ayCicegi yemegi bocegi bos ver herkes cicege takılmıs, bu cocugun amac baska. Duzgun olan erkek 1 aydır tanıdıgı biriyle yakınlasmak istemez. Sen bunları istesen bile red eder zamanı değil der, şaka değil gerçek. Ben burada erkekten bahsetmiyorum adam olandan bahsediyorum. Seni merak eder sana cicekte alır bocekte her sey alır cunku hosuna gider. Mesela ben sevdigim kisiye her seyi alırım icimden gelir. Gercekten ilgi duyan, hoslanan, deger veren, gelecek planı yapmayı dusunen bir erkegin once hisleri devreye girer. Niyeti ciddi olan erkek icin her zaman oncelik sevgidir konuyu baska yerlere asla cekmez cunku aklına bile gelmez, erkekler simdi sey der ne alakaaa biz robot muyuz, hayır ‘’siz sapıksınız’’. Bunun niyet cok baska o kadarrr belli ki hala zaman vermeyi dusunuyorsan da senin problemin thats it
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 649 cevap paylaştı.
8 ayİnstada okudugm bı yazıda.
Birine 4ay şans verilir o süre zarfnda senin için hcbsi yapmiosa bırak gitsin diyordu o kadr zamanda senin icn bsi yapmayan ilerde HC yapmaz33 Yorumla
Soran8 ayÇok doğru
- 8 ay
Bazılarına altın tepside sunulan şeyleri senin icn yapmiosa istemiyordur sktret gtsn
- 8 ay
Doğru söylüyorsun maalesef öyle
peki 5 6 kere buluşma içerisinde sohbet muhabbetiniz ve fiziksel yakınlığınız nasıl eğer baştan bir çok şey olduysa çiçek gibi romantik şeylerle ilgileneceğini zannetmiyorum istediğini elde ettiğini düşünüyor olabilir
11 Yorumla
8 ayKnk buna sen karar vericen ya düsünemiyor olabilir ya da çicek yerine yemek ısmarlamak gezdirmek daha faydali gibi goruyordur ya da o çiçeği ilk basta senin gözünü boyamak içinde olabilir yani sevdiginden degil
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. 1 ay süre içerisinde çiçekten fazlasını beklemek zaten saçmalık.
1 ay içinde ciddi düşünüyorum demesi de ap ayrı bir saçmalık ,
Parası varken yapmaması da itici cimri bir şey oldugunu belli ediyor tamam insan istemez belki ama basit bir şekilde düşünülmeyi de ister o konuda da sen haklısın 1 ay çok kısa bir süre... Ama ciddi düşünüyorum diyorsa direkt uzaklaş. 1 ayda ne kadar tanıdı da ciddiyet içine girmiş... NİYETİ BELLİ03 Yorumla
Soran8 ayDediğinin içinde tek bir hata yok... Ama çiçek bile almadı yazicaktim yanlış olmuş şu an fark ettim yazım yanlisini hiç bir şeyini görmedim her seferinde aç döndüm yanından yemek yemeyi bile teklif etmedi sürekli arabada oturalım muhabbeti yaptı
- 8 ay
Eger senin niyetinde tekrar buluşmak varsa laf arasında şurada biraz yürüyelim , şurada oturalım sürekli arabada otur otur içim şişti de. Yani şimdi şöyle bakınca aile baskısı üzerinde olup da sevgili işinden de geri kalmayan kızlar gibi arabada pineklemek istemesi garip. Yol yapacak da nasıl yapacagını kestiremiyor zaman kolluyor bildigin. Eger içinden gelmiyorsa da bi yoğun his yoksa buluşma bile gerek yok. Cimriliğini es geç herif seninle aktivite yapma amacı yok bi şuraya buraya gidip zaman geçirelim demiyo hak etmiyo bu aşkı meşki bence
Soran8 ay👏👏👏👏
8 ayÖnemli olan insan olması sana değer vermesi yanında hissettirmesi illa çiçek alması şart mı sanki herşeyi abartırsınız önemli olan sana saygısı sevgisi yanında hissettirmesi sevdiğini bil seni koruyup kollaması sana zarar gelmesine izin vermemesi önemli olan bunlar her şey para pul hediye değil
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Mesele çiçek almak değil aslında. Biz sevdiğimizin yanında çocuk gibiyiz. Küçük bi kek, çikolata, çiçek, sürpriz yumurta falan filan maddiyatı önemli değil düşünülmesi hoşumuza gidiyor
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 7,3b cevap paylaştı. Çiçek almayı sevmiyor olabilir. Ben eeennnnnnn uzun süre çıktığım kişiye bile hiç çiçek almadım. Çiçeklerin ziyan edilmesinden hoşlanmıyorum. Ama yemek ısmarlamak konusunda haklısın, o yaptığı çok yanlış.
Sadece 1 sefer buluştuğum kişiyle bile eğer yemek vakti gelmişse birlikte yeriz. Frekans tutmadıysa ve bir daha görüşmeyecek bile olsak ben öderim yani, sıkıntı yok.10 Yorumla
8 ayAy o ne be yemek bile ısmarlamamak nedir, kız zaman kaybı bu ele hemen bu erkoyu giden vaktine yazık, ilişki uzmanları bile erkeğin maddi olarak yatırım yapması lazım size derken daha bu sana yemek bile ısmarlayamıyor, işin spnunda sen üzülürsün devam edersen bağlanmadan ayrıl kesinlikle yoracak seni çünkü
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
8 ayaçık ve net değil mi? seninle uzun vaadeli birṣey düṣünmüyor. Kısa yoldan bedenine ulaṣacak o yüzden sana yatırım bile yapmak istemiyor zaten galerisi olduğu için her kız ona düṣeceği ve peșinde gezeceği için adam kılını bile kıpırdatmıyor. Sen burada sana alınmayan hediyeleri, çiçekler, ısmarlanmayan yemekleri vs. düṣüneceğine adamın daha 1 ayda yakınlaṣmaya çalıṣmasına kafa yorman gerekirdi...
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)8 ayBak çiçeğe hiç cevap vermiyorum bile ama aç bırakmak nedir ya... cimri adamla olmaz, düşüncesiz adamla olmaz... bence aniden bırak neye uğradığını şaşırsın hiç zaman kaybetme bu adam anca senin daha iyi bir iliski bulmanı engeller
21 Yorumla- 8 ay
Doğru söylüyorsun ya sana bir şey sorabilir miyim beni ekleyebilir misin bu konularla ilgili bir şey sormak istiyorum cevabını mantıklı geldi teşekkür ederim
8 ayÇiçek meselesini boşverin. Niye bu kadar takıyorsunuz çiceğe anlamıyorum. Ama yemeğe götürmesi şart bence. Ben olsam bir ciğerciye götürürdüm mesela. Kuru fasülye-pilavda olur tabi😁
14 Yorumla
Soran8 ayAhahhahahahaahah mükemmel bişey yaparsın ya burada para avcısı gibimi göründüm bilmiyorum ama insan 1 ay konuşuyoruz bulusuyoruz insan bir yemek ismarlardi ya ben orada kaldım ahahahahaha
- 8 ay
Yani ben modern anlayışı reddediyorum bu konuda. Benim ki daha bir old school. Kafe yerine muhallebici olsun ya da kahve içmek yerine çay içmek olsun. Bence sen o elemanı bırak.
Soran8 ayAhahahahahahaha bakalım 3 ay kuralı diye bişey var ona göre bakicam
- 8 ay
Ne diyeyim. Allah sabır versin o halde.
Çiçek almıyorsa ayrıl. Sana 1 kuru gülü çok görmemeli almıyorsa yol ver gitsin güle güle.
21 YorumlaÇiçek dışında aldığı ısmarladığı herhangi birsey yoksa bence net cimri bu
20 Yorumla
8 ayBalık baştan kokarmış kardeşim önceden böyle düşünmezdim ama bi çiçekte mi alamıyor çok mu zor lannn
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.
8 ayİlklerde etki bırakmak lazım boş boş takılmak zaman kaybı 5-6 kere bi de yani
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)8 ayÇiçek diyelim daha almadı ama insan bir yemeğe çıkarır. Erkek para harcamalı ki seninkinin durumu da iyi onun sana para harcamaya, anları anlamlı kılmaya gönlü yok. Ancak dürtüsel yakınlaşma derdinde. Duygusal yatırım yapmadan bu işten bir şey çıkmaz, onunla vakit kaybetme!
00 YorumlaBebişim adam para harcamadan en az masrafla nasıl yatağa atarım derdinde ya da en az masrafla en fazla ne yaşayabilirim derdinde. Erkeklere srfsz gözüyle bakıyoruz ama gerçekten değer veren bir erkek bunu hissettirir. Gerçekten değer verdiklere kadınlara prenses gibi davranırlar.
20 Yorumla
8 ayAy bir çiçeği ve yemeği bile çok görüyorsa sana evlendiğin zaman düşün😬
13 Yorumla
Soran8 ayO kadar haklısın ki ve o kadar boş yaptılar ki böyle yorumlar görmek mutlu etti
- 8 ay
evet okdum erkek kafası işte... Gözün varlığındaymış gibi yorumlamışlar ama çiçek ve yemek beklemekle para göz olunmaz ayrıca ilişkinin en güzel zamanlarında yapmayan ilerde hiç yapmaz sal gitsin.
Soran8 ayHaklısınn teşekkür ederim güzel yorum için 🥹
Kanka belki çiçek alamamıştır yani maddi durumu kurtarmamıştır hem sana yemek ısmarlamak zorunda değil farkındaysan yakınlaşma olayı seni rahatsız ettiyse konuşmayı kes ama diğerleri maddiyata bağlı kimsenin maddi durumunj tam bilemezsin
10 YorumlaHenuz cok yenısınız belkı 1aydan daha erken bulmuştur ya da ben sindirildim😅 öküzlerle çıktım glb bacım. 3 sene suren 2 ılıskıden cıktım ve hâlâ hiç çiçeğim yok
01 Yorumla
Soran8 ayYani bende öyle olmak istemiyorum kusura bakmayın da böyle hödüklerle isim yok 🙂
Gizli Üye(30-35)8 aykızlardan çiçeğe önem vermeyen tek benim heralde tamam çok severim verse hoşuma gider ama çokta önemli değil yani önemli olan başka şeyler var
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
8 ayBebeğim çiçeği böceği boş ver kalbini ısındı mı sen ona bak kalbinde ısınma yoksa Bunda bir tuhaflık var şeklinde bir uyarı aldıysan kalbinde hiç uzatma Vakit Varken yoluna bak
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)8 ayBelkide oda seni zaman kaybı diye dusunuyor. Bu kıza da çiçek almaya ne gerek var diyor. Olabilir. Ayrıca 5. 6. bulusmada erkek flört.. kıza çiçek mi almali. Almazsa sıkıntı mı? Bu nasıl bir ergen beklentisi böyle.
02 Yorumla
Soran8 ayTabi böyle ufak istekler olunca sana ergence gelebilir g*tümu verseydim ergence gelmezdi dimi
Cevap sahibi8 ayNe alakası var ya.. bağlantısı ne. ilerki buluşmalarda olabilir çicek alma eylemi. Olgun adam senin biyerlerini istemez..5-6. buluşmada çiçek almanın henüz erken olduğunu düşünüyor olabilr. her şey güzel ve ilgi alakasi oldukça kaliteli iken.. özlemesi.. merak etmesi.. ilgisi.. tek soru. 5.6. bukusmada halazirda çiçek almamış olmasimi?
Her bulusmada biseyler almak zorundami ama onemli olan sana yaklasimi kafanizin uymasi iyi zaman gecirmek degilmi
02 Yorumla
Soran8 ayAnlamıyormusun sen acaba bana bir yemekte ismarlamicaksa onunla isim yok.
- Aşk İlişkileri konusunda 522 cevap paylaştı.
8 ayYahu böyle sığırları nerden buluyorsunuz.. O başkasına çok yedirmiştir. Sana gerek duymamıştır. Çak engeli yoluna bak.
10 Yorumla
8 aynoo ayril kesinlikle bi dal cicek alabilir ince dusunceli degil demek ki mutlu edemez seni zaman kaybi gibi geldi
10 Yorumla
8 ay1 - 2 de anlarımda
5 * 6 ne ulan bı kahve de ısmarla be kardeşim
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
8 ayBir beklentisi olduğuna işaret. Ama yine de sadece çiçek ile değerlendirmemeni öneririm.
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)8 ayÇiçek beklemekte çok absürt geliyor bana hem bir ay olmuş sevgilide değilsen bu beklenti niye? Çiçek istiyorsan kendin al açsan da karnımı doyurmuyor diyorsan iletişimi kes. Neyin tatavası bu Allah aşkına
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
8 ayBenim bildiğim normalde ilk buluşmada çicek alınır belki buket değil ama bir adet kırmızı gül alınmalı
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı.
8 ayen sevmediğim insan tipi cimri olandır. iki galerisi var ama buluştuğu kadın aç mı dönüyor? peeehhh işe yaramazın teki...
00 Yorumla
8 ayHer seferinde çiçek almak zorunda değil kimse. İçinden gelmesi önemli bir de herşeyden önce adamlığı, kişiliği, niyeti gelir.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı. 🤣🤣 karın tokluğuna ilişki arıyorsun anlaşılan hayırlısı beee gülüm
04 Yorumla
Soran8 ayEvet 😂😂😂😂
Soran8 ayVallah bayılırım işte onu bile demedi nznsjjskmskks
Bir arkadaşım var 3 buçuk yıllık sevgilisi daha yeni çiçek aldı 😅
04 Yorumla
Soran8 ayÇiçek bile almadı yazicaktim yanlış olmuş ya jzjaksaakkskssk
Soran8 ayOda oha ama yani xksksksks
- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
8 ayDeğerini çiçekle mi ölçüyorsun cidden? Sürekli aynı muhabbet ya komik olmayın. Sana davranış şekli önemli olan ve buna dair tek şey söylememişsin.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
8 ayCimri birisi belli ve ilerde sana ondan hayır gelmez sadece seninle yaşayacağı yatak ilişkisini düşünür
00 Yorumla Faydalanmak istiyor uzak dur, bir insan yemek bile ismarlamaz mi, ben ısmarlayayım deseydin bari
10 YorumlaOlmaz. Ama çiçek bile almadığı için değil sadece 1 aydır konuştuğu kıza yaklaşmaya çalıştığı için
10 Yorumla
8 ayBen olsam peçete olmazdım böyle kadına adam için zaman kaybı ve para
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)8 ayTamam daha 1 ay ne ki çok uzun mu sanıyorsun 1 ay’ı çocuğun sevgilisi değilsin bişeyi değilsin niye sana hediye alsın niye çiçek alsın asıl alsa senin her konuştuğu kıza çiçek alıyo şuna bak demen lazım
sürekli erkeklerden maddi bişey beklemeyin çiçek istiyorsan git al çiçek almadı diye düşüneceğine nasıl adam diye onu düşün ona kafa yor
00 Yorumla
8 ayYani nezaketen de olsa alınır. 5-6 kez buluşmada istek var ki buluşulmuş. İlerleme mi olmuyor acaba?
00 Yorumla
8 ayYemek ısmarlamaması tuhaf ama çiçek almaması bir sorun değil.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı. Yaa çiçek değil de ufak tefek bir şey almadıysa bile kibarlık olsun diye falan. Öküzlük belirtisi.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 568 cevap paylaştı. Sevgiyi bir mal ile değerlendiren kızlar benim gözümde eskort tur
06 Yorumla
Soran8 aySenin gözünden nasıl göründüğüm zerre umrumda değil biliyomusun
Soran8 ayDefol be bir çiçeğe yemeğe varlıkmi diyosun sen
- 8 ay
Canım bunlar bı kahve parasına paramı yedi diyen aç erkekler takma bunları 🤭😂
Soran8 ayHabahaahaahaha haklısın askim takmıyorum
Gizli Üye(25-29)8 ayBenim 1 aylık flortum bana pandora almıştı. Bi de durumu yoktu çok. Aşırı bulutların üzerine çıktım. 1 yıldır sevgiliyiz. Hep öyle devam edecek sandim ama hayatın gerçekleri varmış. İllaki cicek falan da aliyor ediyor ama bana iyi davranması çok çok daha önemli artık benim için
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı. Yani her buluşmada çiçek gerekmez diğer süreçler önemli
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)8 ayŞutla gitsin ince düşünceli değil o durumu olmasa da renkli kağıtlardan da yapabilir zaten dediğine göre maddiyati iyiymiş
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)8 ayNormalde boş ver derdim ama bi de yakınlaşmaya çalışıyormuş tam bir leş uzaklaş hiç bekleme 3 ay falan ne olduğu belli bunun direkt ayrıl
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)8 aySen zaten varlığında gözün nasıl davrandığını umursamıyorsun bile...
06 Yorumla- 8 ay
ne alaka? ilişkinin en güzel kısımlarındayken güzel şeyler yaşamak istiyor sadece ayrıca bana ev araba alsın dememiş bir çiçekle yemek mi varlık senin için?
Cevap sahibi8 ayKızlar için en başları güzel olabilir. Biz eğer FB takılmıyorsak geçici bir birliktelik varsa baştan beri en başları korku tüneli gibi
- 8 ay
tamam sen FB takılıyor olabilirsin ama kız öyle bir şey ifade etmemiş paragöze bağlamanın amacı ney?
Cevap sahibi8 ayDedim ya FB de ne verdiğin ne aldığın bellidir.
Normal sevgililikte Ucu Tamamen açık sonu belirsiz bir kara deliğe bakarsın erkek gözüyle. Bu yüzden ilişkinin başlarında da değer vermekten çekinik dururuz. Kızla ilgili değil kadın doğasıyla ilgili bir durum ne zaman evlenirsin ya da ilişkin 1 yılı bulur o zaman beklersin hediyeler felan... Çiçek istiyor çünkü 1 hafta sonra başka bir şey daha istiyicek mesela... böyle böyle büyücek durum
Soran8 ayAbartmayı kes artık bacım sende laf anlatma şuna ya değmez ne düşünürsen düşün aw sanki çokta s*kimde
Cevap sahibi8 ayİşte bu. Bunu diyen karı Gold digger dan başkası olamaz. Bu işte sağol onaylaman için biliyoz BU işi.
Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. memnun degilsen ayril ne yapcaksin kalip..
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
8 ayE$$eklik etmis
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)8 ayÇiçek alması lazım yemek yedirsin o ne öyle haklısın canım
00 Yorumla
8 ayArkadaşım lisedeyken 8 ay çıktığı çocuk bir çiçek almamıştı ayrıldıklarında söylemişti sen yine erkenden teşhis koymuşsun
00 YorumlaBende almayı sevmem şimdi çiçek almadım diye sevmediğim mi düşüncek yanlış düşünceye girer ancak öyle düşünen
00 YorumlaYani ciddi değilseniz normaldir ciddi iseyseniz sıkıntı var
00 Yorumla
8 ayAmacı evlilik değil cimdi değil sana para harcamak istemiyor sadece uzaklaş derim.
00 Yorumla- Devamını Gör (37)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer