5-6 kere buluştuk sadece 1 kere çiçek bile almadı. Bu flört zaman kaybı mı?

Arkadaşlar 1 aydır biriyle flört ediyoruz 5 6 kere buluştuk ne çiçek aldı başka bişey sizce zaman kaybimi? Parası olmasa anlarım ama durumu iyi 2 tane galeri dükkanları falan var

Güncellemeler
8 ay
Arkadaşlar çiçek bile almadı yazicaktim yanlış olmuş ikincisi ise o kadar buluştuk her defasında aç döndüm yemektemi ismarlayamazdi nasıl davranacağına gelince bir iki kez yakınlaşmak istedi izin vermedim mesajda bende seni seviyorum cart curt derim biz kadınlar olarak hissetmek isteriz burdaki kadınlarda anlayamadim.
5-6 kere buluştuk sadece 1 kere çiçek bile almadı. Bu flört zaman kaybı mı?
Cevapla