Kimseyle tanişasım konuşasım gelmiyor anasını satıyım evde kaldım bu böyle nasıl olacak?

Artık bekarlık tan şikayetciyim, yalnızlık Allaha mahsusmuş bunu anladım.. ama kimseyle tanışıp konuşasım gelmiyor, konuştuğum kişilerin de mesajlarına erken cevap vermediğim ya da çok kısa yazdığım için başlamadan bitiyor, duygusal dünyam afedersin b. mbok.. sanki kimseye ihtiyacım yokmuş gibi hisler içindeyim bir taraftan da yalnızlıktan bunalıma girdim, kendi içimde çelişip duruyorum, ömrüm de böylelikle geçmiş oluyor bu girdaptan nasıl çıkabilirim, ya da nasıl bir psikoloji içinde olduğumu diyebilecek olan var mı?
Kimseyle tanişasım konuşasım gelmiyor anasını satıyım evde kaldım bu böyle nasıl olacak?
Cevapla