Ailem yok kimsesizim cıkış kapım ne olabilir?

Ailem yok üniversitede yurtta kalıyorum yurttaki arkadaşlarımın aileleri sürekli arıyor harçlık gönderiyor memleketten bir şeyler yolluyolar boğazım düğümleniyor resmen ben çoğu gece aç yatıyorum bazen oda da bi şeyler alıp yiyelim diyolar benim param olmadığu için katılmıyorum beni tuhaf bulup dışlıyorlar oda da gözümün önünde yemek yiyolar ben aç yatıyorum ama en zoru bu değil ailesiz olmak ağlamak istiyorum ağlayamıyorm çok kötüyüm çaresizim ne yapıcam
Ailem yok kimsesizim cıkış kapım ne olabilir?
Cevapla