Gezip tozarıyorum kimsem yok napmalıyım?

Ömrümün yarısı okumakla geçti , şimdi ise çalışmakla geçiyor ömrüm , gezmek istiyorum ama çevremde dostum dediğim kimse yok arkadaşlarm tek tük de olsa var ama çok daraldım gel çıkalım gezelim diyeceğim kimse yok , arkadaşlarım sosyal medyadan birilerini buluyor onlarla buluşuyor sizce ben napmalıyım , bu arada burdan birini bulmak istemiyorum burdan yazmayın sadece bunalımda olduğum ve yalnız olduğum için buraya yazıyorum

Gezip tozarıyorum kimsem yok napmalıyım?
Cevapla