Erkek arkadaşım bana vakit ayırmıyor mu ya da gerçekten vakti mi yok?

Erkek arkadaşımın kendi şirketi var, çok yoğun çalışıyor ve işini genelde gece geç bitiriyor. Bu yüzden sadece o saatlerde buluşabiliyoruz ama ikimiz de yorgun olduğumuz için kaliteli zaman geçiremiyoruz. Artık gece görüşmek istemediğimi, en azından haftada bir gündüz ya da akşam bir şeyler yapmamız gerektiğini söyledim. Küçük şeyler istedim , yürüyüş, kahve içmek gibi. “Tamam” dedi ama yine olmuyor. Üç hafta önceden plan yaptık, o gün de işi çıktı , o da çok üzüldü gözünden yaş aktı ama gitmek zorunda kaldı. Sizce yoğun olsa bile zaman ayırması gerekmez mi?
Erkek arkadaşım bana vakit ayırmıyor mu ya da gerçekten vakti mi yok?
Cevapla