Erkek arkadaşım hiç zaman ayırmıyor ne yapmam lazım?

Aramaları da azaldı mesaj da atma atmıyor zorlanıyor sanki tamam mesaj arama sevmediğini biliyorum yüz yüze daha çok hoşuna gidiyor benimde öyle ama en azından gün içinde nasılsın napiyorsun seni merak ettim yazsin.. işler ciddiye biniyor diye mi ilgisizlesti anlamadım ki.. Ben onun için her zorluğa katlandım ailem baskıcı sevgili olmam konuşmam bulusmam her şeyim o kadar zor oldu ki hediye yapıp vereyim dedim gizli saklı yapıyorum mesela. Örgü bisey yapıyorum uykusuz kalıyorum kimi zaman ailem görmesin diye ağlaya ağlaya yapıyorum onun ilgisizliği yüzünden değer mi diyorum.. sürekli bekledim yanında oldum iyi gününde de kötü gününde de hep yanında oldum hoşuma gitmeyen şeyler yaptı bırakmadım başkası yerimde olsa çoktan belki de bırakmıştı.. şimdi saatlerce yazmıyor aramıyor gönlümü almasa bu kadar gitmezdi gönlümü aldığı için bunca zaman yanında oldum neden benim kıymetimi bilmiyor güzel şeyler sözler desen o da yok içimden gelmiyor der bilmem ne der.. zaman ayirmamasi ilgisizliği ayrı zaten
Erkek arkadaşım hiç zaman ayırmıyor ne yapmam lazım?
Cevapla