merhaba arkadaşlar benim 1 buçuk senelik bir ilişkim var ve sevgilimle hiç bir şekilde vakit geciremiyoruz işlerinden dolayı ben 19 sevgilim 22 yaşında
ben mezuna kaldım o ise atama bekliyor ve bu süreçte ailesine yardım ediyor babası çiftçi olduğu için babasıyla birlikte çalışıyorlar 1 den fazla tarla ile ugrasiyorlar yani bu yüzden vakit geciremiyoruz sabahın çok erken saatlerinde kalkiyor 6 buçukta ve işleri geceye kadar sürdüğü oluyor bazen gece 11 12 bazende gece 1 ve 2 yi bulduğu oluyor bu süreçte bana sadece Sabahları günaydın yazabiliyor birde akşam geldiğinde sadece yarım saat 1 saat konuştuğumuz oluyor gün boyu nadirende olsa 15 20 dakika da olsa vakit geçirdiğimiz oluyor yani 24 saatte genelde yazışma ve konuşma olmuyor mecburen ve bu yüzden sürekli bana mahçup olduğunu söylüyor elimden geldiğince çabalıyorum onu bekliyorum zaten ondan başka vakit geçirdiğim kimsem yok arkadaşim bile yok gün boyu onu bekliyorum
bazen babası yanında olduğu için pek beni arayıp soramiyor babası sert biri gece olduğunda telefonla konuşuyor yarım saat 1 saatte olsa ancak benden sürekli özur diliyor sana bir şey katamadiğım veremediğim için ben ne kadar elinde olan bir şey değil desemde bana karşı çok mahçup olduğunu söylüyor
evet gün boyu çok üzülüyorum bazen dayanamayacak dereceye geliyorum her zaman olmasada bazen kötü hissettiğimi istemeden ona belli ediyorum asla gocunmadim onu beklerken kendi kendime of bile demedim o mesajlarima bakamasada göremesede ona hep yazarım onu çok sevdiğimi söylerim motive ederim o olmadanda onunla vakit geçiriyorum işlerinden dolayı çok görüşüp bulusamiyoz da 10 tane tarlaya baktıklari için
o bana kendini kötüledikce kendimi çok kötü hissediyorum bir şey yapamiyorum ama onun kendisine öyle şeyler demesine dayanamiyorum bana mahçup hissetmesini istemiyorum acaba ben istemeden bir şey mi yapıyorum kendisi hayır diyor asıl ben yapıyorum sana hiç bir şey katamiyorum benim yüzümden saatlerce bekliyorsun gün boyu 1 saat vakit gecirebiliyoruz diyor seni hep bekletiyorum hakkını helal et diyor ben ona sende elinden geldiğini yapıyorsun beni seviyorsun en azından yanımdasin desemde kendini hep suçluyor sana böyle bir hayat yaşatıyorum mahçubum diyor ve onun böyle demesi beni çok üzüyor elimden bir şey gelmiyor hep ona destek oluyorum yaninda olduğumu hissettiriyorum her zaman onu anlıyorum ama yinede olmuyor ben ne yapacağım gerçekten elimden bir şey gelmediği için çok üzülüyorum sık sık da göremiyorum zaten 1 ayda 1 kere ne yapmam gerekiyor bilmiyorum o kendini bana mahçup hissetsin istemiyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer