Aynı iş yerindeki flörtleştiğim mesajlaştığımız kişi neden iş dışına konuyu taşımaz sadece 1 ay oldu her şey güzel?

Ben hemşireyim, acilde çalıştığım doktor var. Kendisi yeni geldi, geldiğinden beri nöbetlerde sürekli benimle yakınlık kurma halinde, her gördüğünde benimle şakalaşırdı vs. temasta bulunma da var (yanağımdan makas almıştı ve benimle uğraşmayı sevdiğini söylemişti) Ben buna bir gün istek attım fakat geceydi attığımda ertesi gün akşamğstüne kadar dönmedi ve ben geri çektim. Sonra bana istek atıp neden istek atıp geri çektin diye mesaj attı ve böyle mesajlaşma başladı. Aramızda kesinlikle bir çekim var, farkındayım. Mesajlaşırken tıkanıyor konu ve iş dışına henüz çıkmadı. 1 aydır bu şekildeyiz, mesajda ilk atan genelde ben oluyorum konuyu uzatıyor espri yapıp flörtleşsek de bir adım öteye geçemiyoruz. Yüz yüze de iletişim çok güzel ama o kadar. Neden olabilir? Aynı yerdeyiz diye çekindiğini sanmıyorum. Kontrollü flörtçü havalarında. Ne düşünüyorsunuz, onu nasıl kendimi dışarı davet ettirebilirim?

Aynı iş yerindeki flörtleştiğim mesajlaştığımız kişi neden iş dışına konuyu taşımaz sadece 1 ay oldu her şey güzel?
Cevapla