İlişki bekleyen iş arkadaşımı mesajla uzaklaştırdım, hâlâ durumlarıma bakıyor. Yüzsüzlük mü yoksa vazgeçemediği için mi?

Sevgiliniz var ve sizden ilişki bekleyen iş arkadaşınızı nazikçe olmayız biz , sevgilim olmasa da olmayız, senle çok farklıyız, kıymetini bilecek insanlarla karşılaşırsın umarım tadında bir mesajla başınızdan uzaklaştırmak için mesaj attınız. Cevap yazmadı. Ama durumlarınıza bakmaya devam ediyor. Bundan ne anlarsınız?

Güncellemeler
+1 yıl
Aaaaaa yardım
İlişki bekleyen iş arkadaşımı mesajla uzaklaştırdım, hâlâ durumlarıma bakıyor. Yüzsüzlük mü yoksa vazgeçemediği için mi?
Cevapla