Mesajlarıma cevap vermeyen, hep işi bahane eden arkadaşımdan uzaklaşmalı mıyım?

En yakın arkadaşım aslında. İşe başladığından beri kendisiyle konuşamıyoruz. İş yerinde yoğun olabilir anlarım ama eve gelmiyor mu bu kadın geliyor. Bi hastalığım vardı onun haberini verdim 3 gün boyunca okumadı, girip takılıyor ama bana dönmüyor. En son sana ulaşmak da ne zor maşallah yazdım bi ton bahane saydı cevap vermedim bozuldum açıkçası bilemiyorum bencillik mi bu? Geç cevap verse dert değil 3 gün okumaması garip geliyor.
Mesajlarıma cevap vermeyen, hep işi bahane eden arkadaşımdan uzaklaşmalı mıyım?
Cevapla