Eskiden aramızda yakınlaşma olan biri vardı onun arkadaşıyla tesadüf tanışmıştık yaklaşık 1 buçuk yıldır arkadaşız arada küssekte neyse son zamanlarda daha çok görüşüyorduk günde 5 6 saat vakit geçiriyorduk, o benden hoşlanıyordu galiba ya da ben öyle anladım ama hiç o gözle bakamadım ona neyse son zamanlarda hayatıma iğrenç biri girmişti o bizi sevgili sanıyordu da öyle değil ama beni baya bi yaraladı hatta ona söylemiştim sonra birden bu arkadaşım benimle görüşmek istemedi iki kere söylediğime rağmen görüşmedi geçen gün doğum günümdü ben ona hediye aldım diye ısrarla hediye vermek istiyor ama görüşelim demiyor hediyeni vereyim diyor yani borçlu kalmak istemiyor sadece niye böyle birden soğudu sizce ona o hayatıma giren çocuktan bahsettim diye mi?
Arkadaşım artık benimle görüşmek istemiyor, bu mesajlara göre neden olabilir?
Ben okuduğumdan hiçbir şey anlamadım. Bu arkadaşın erkek mi, kız mı? Hayatına giren insanlarla bağlantısı ne? Kafam karıştı. Anladığım tek nokta şu ki; ss'lere bakılırsa soğuk yapan sensin ama onun soğuk yaptığını söylüyorsun. Bilemedim. Ben şu an iptal.
1
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Hikaye uzun o yüzden özet geçtim arkadaşım erkek tabii ki bence iki kere görüşmek istedim reddetti bahanelerle şimdi de sadece hediye vermek için buluşmak istiyor
Belki de düşünceleri değişti sana karşı. Git bi hediye al, bakalım sonra yeniden görüşmek isteyecek mi? İnan bana sana değer vermese hediye alıp da sana vermek için böyle kıvranmaz.
Bunu kedim okusa o bile anlar. Senden hoşlandığı için, başkasını hayatına alman onu üzmüş bu bir. Ondan sonra da seninle olmayacağına karar verip seni unutmak adına senden uzaklaşmış bu da 2. Rica ederim iyi akşamlar