İlişki bekleyen iş arkadaşımı mesajla uzaklaştırdım, hâlâ durumlarıma bakıyor. Yüzsüzlük mü yoksa vazgeçemediği için mi? (Sayfa 2)

İlişki bekleyen iş arkadaşımı mesajla uzaklaştırdım, hâlâ durumlarıma bakıyor. Yüzsüzlük mü yoksa vazgeçemediği için mi?
Cevapla