Kadınların ilişki fikirlerine ihtiyacım var lütfen geçmeyin?

Sevgilimin hayatında birkaç sorun var sürekli kafası bulanık modu düşük. Ve sanırım bende biraz fazla ilgiliyim fazla üzerine düşüyor ve kendi sınırlarımı onun huzuru için esnetiyorum. Ve üzgün olduğu için sürekli iletişim kurmaya çalışıyordum instadan bişeyler atıp duruyordum gülsün diye, bak ben buradayım diye ama o bunları dikkat çekme çabası ve love bombing gibi algıladı. Birkaç tartışma yaşadık ve benim anladığım şu ilişkide hafif feminen gibi görünüyorum. Kendisinin üzerine çok düştüğüm ve çok müsait göründüğüm için onsuz bir hayatım olmadığını varsaymaya başladı. Son tartışmada dedim ki zamana mı ihtiyacın var? Evet dedi, bende tamam dedim 2-3 gündür sadece günaydın-iyi geceler. Ben günaydın dersem o da diyor ben demezsem demiyor. Benle bi konuşmaya çalıştı ama yüz vermedim. Sizce doğru yolda mıyım? Doğru bir şey mi yapıyorum?
Kadınların ilişki fikirlerine ihtiyacım var lütfen geçmeyin?
Cevapla