29 yaşına geldim hayatımı yaşayamadim sevgilim olmadı çok takıyorum lütfen yardım edin?

Ne lise ne üniversitede sevgilim olmadı. Flört edemedim, kimseyle takılmalık ilişki yaşayamadım. Normal ilişki de yaşamadım. Daha yeni biriyle ilk defa görüştüm o da iyi değildi. Ben de deneyimlerim olsun insan tanımak istiyorum ama yaşım kaç oldu ve kendimi geride kalmış hissediyorum. Hiç hayatımı yaşayamadığım için evlilik de istemiyorum şu anda. Çok çok takıyorum.

29 yaşına geldim hayatımı yaşayamadim sevgilim olmadı çok takıyorum lütfen yardım edin?
Cevapla