27 yasindayim, hic sevgilim olmadi, yasanacak neleri kaybettim?

Olmaz bu saatten sonra da..
Yalnizliga alıştım ben istesem de yapamam
Yakin arkadaşımı ya da annemi bile yanimda uzun süre tutmazken
El oğlu?

Ama birine sarılıp uyumayı, siginabilmeyi, Birlikte gülüp ağlamayı deneyimlemek isterdim kısa da olsa.
27 yasindayim, hic sevgilim olmadi, yasanacak neleri kaybettim?
Cevapla