Kendimi çok yalnız hissediyorum yalnızlık üstüme yapışmış gibi sanki güvenilir bir erkek yokmuş gibi ya?

Güzel de bir kızım fakat ben kiminle evleneceğim ya tip de çok iyi olsun demiyorum eskiden olsa derdim artık bana iyi hissettirsin eril olsun güvenilir olsun bu durumlar beni kaygılandırıyor yalnız kalmak istemiyorum özellikle bir ayrılık sonrası

Güncellemeler
8 ay
Buradan kimseye güvenmem yanlış anlaşılmasın. Sadece bu soruyu sormak için merak uğruna girdim bie
Kendimi çok yalnız hissediyorum yalnızlık üstüme yapışmış gibi sanki güvenilir bir erkek yokmuş gibi ya?
Cevapla